Gå til innhold

Tråd for oss som ikke liker manu


Anbefalte innlegg

Der ja. Endelig kom tråden alle har ventet på.

 

Her kan vi snakke drit om filme-ronaldo, rudolf og shrek. Dette er min tråd, så jeg ser gjerne at manu-fans holder seg unna.

 

Vi begynner med en film av filme-ronaldo som barn:

 

 

Flere filminger: http://www.youtube.com/watch?v=h7zB6o6nHXQ

 

Det sexy beistet rooney:

Endret av TSP
Slo sammen tre innlegg. Bruk rediger-funksjonen. - TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare for å få sagt det; jeg skaper ikke kvalme i manu-tråden, og jeg forventer at de behandler meg med samme respekt. Forøvrig håper jeg at de som måtte høre til denne tråden også oppfører seg i manu-tråden.

Du påstår at du aldri har skapt kvalme i United-tråden? Bare å ta en titt på "Denne brukerens innlegg" for å motbevise din påstand.

 

Dette blir forøvrig mitt siste innlegg her.

Lenke til kommentar
Bare for å få sagt det; jeg skaper ikke kvalme i manu-tråden, og jeg forventer at de behandler meg med samme respekt. Forøvrig håper jeg at de som måtte høre til denne tråden også oppfører seg i manu-tråden.

Du påstår at du aldri har skapt kvalme i United-tråden? Bare å ta en titt på "Denne brukerens innlegg" for å motbevise din påstand.

 

Dette blir forøvrig mitt siste innlegg her.

 

Det gjelder fra nå av. ;)

 

Er det virkelig så ille at man må lage en hatetråd? Hva er det som er det støreste problemet med Man Utd?

 

Supporterne for det meste. Men dette hører ikke hjemme her. Anser denne diskusjonen som ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...