Gå til innhold

Panasonic TH-42PX80 eller Andersson A420FD ?


Anbefalte innlegg

Heisann. Skal flike til med ny tv. Har ikke penger til å fleske til med noe luxus greier, men sofaen er såpass langt unna tv'n at jeg burde ha 42". Så har jeg funnet disse to til ca 6k hver. Leser at den fra panasonic har fått bra reviews og virker som et bra kjøp. Mens jeg ikke finner stort med info om Andersson, men den har imotsetning full HD støtte. Noen som har noe info om disse eller noen ide om hva som kan være det beste kjøpet ? Takker for alle svar.

 

Linker

Panasonic - Panasonic 42"

Andersson - Andersson

 

=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde lett gått for panasonic der!

 

Hjelper ikke med full hd oppløsning når motoren bak pansret ikke kan måle seg med hdklar px80:)

 

bildet blir bedre og mindre hakking på plasmatven:)

 

panasonic er også mer kjent! en full hd tv bør man ikke kjøpe i billigklassen. hjelper ikke med bra oppløsning om de blir blas og ikke klarer sortfargen.

 

har selv px81 som er lik px80 og bildet slår de fleste lcd under 10 000

Lenke til kommentar

Andersson er så vidt jeg har forstått NetonNets eget merke. Det er med andre ord ikke et merke med egen produksjon og produktutvikling som er ukjent fordi de er nye på markedet, men et merke som klistres på tilfeldige produkter som kan kjøpes fra hvorsomhelst det er billig. Det kan være Kina, Taiwan, Tyrkia, hvorsomhelst. Kvaliteten kan være god, eller mindre god, og kan variere fra et produkt til et annet.

Lenke til kommentar

Kjøp Panasonic'en du, det er en sikker vinner. At Andersson sin tv er like god/bedre enn Panasonic'en har jeg mine tvil på. Andersson er LCD tv og har full-hd (1080p), mens Panasonic'en er plasma og HD-ready (720p).s

 

Jeg har selv aldri hørt om Andersson og stiller meg svært skeptisk til et sånt merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...