TomHax0r Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Har et lite problem med Xbox live... Jeg får ikke spilt sammen med en kamerat hvis UPnP er slått på i routeren (Dlink DIR-635), men hvis den er slått av får jeg spilt. Men da får jeg ikke vært på internett med dataen min... NATen min er open, så ingen problemer der. Følgende nettverksoppsett: Stasjonær PC--Koblet til router(DLINK DIR-635) Router--Koblet til modem(Speedtouch 510i) Sammen blir dette trådløst nettverk. UPnP PÅ: Internett virker Får ikke spilt LIVE med venn. UPnP AV: Internett virker ikke (bare på pcen min) Får spilt LIVE. Kan nevne at PCen min kjører Windows XP 32-bit SP3, trådløst nettverk. Hjelp??? Mvh Tommy Endret 8. mars 2009 av TomHax0r
The Walking Dead Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 (endret) disable firewall i ruter. (men den er vel av fra før) og portene dine er åpne? både i ruter og modem. * TCP 80 * UDP 88 * UDP 3074 * TCP 3074 * UDP 53 * TCP 53 du kan også sjekke firewall i virusprogram. f.eks avg internet security er helt vilt. Endret 8. mars 2009 av audi_a8
TomHax0r Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 Har åpna noen av de portene men ikke alle.. Skal åpne de to siste også. Firewall i router.. Aner ikke, skal sjekke. Bruker avast, så det er nok ikke noe problem.
TomHax0r Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 Løst, la bare ip-adressa til 360'n i DMZ lista.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå