SaitekQ Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Hei, av og til når jeg flyr fsx, ( Viker ut som når jeg flyr i uvær ) så får jeg problemer med autotrottle! Jeg stiller sånn at autopiloten skal holde 230 knop under climp... Men med en gang jeg armer og slår på så går motorene på 90%, og der står de... Så flyr flyet til slutt i 400 knop! Ergo, autotrottle viker ikke! Hjelp :/
koots Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Du har husket å skru på autothrottle, flight director og autopilot, satt autothrottle til å holde IAS, ikke Mach? Kan jo prøve å spørre her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php
SaitekQ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 Ja, husket det... Alt stod til å stemme :/ Kan ikke spørre der fordi har ikke konto, får ikke laget helelr fordi jeg trenger en sånn mail ting.. Sånn skole eller jobb mail..
koots Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Jeg registrerte meg der med en @online.no adresse funka fint det. Angående problemet ditt så har jeg ikke noe fornuftig å si, du kan jo alltids prøve å registrere deg med en hotmail.com adresse.
SaitekQ Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Skrevet 7. mars 2009 (endret) Har prøvd det :/ Men takk for hjelpen Men det er ikke et akutt problem fordi det skjer veldig sjeldent. Edit: Når jeg tenker meg om så trur jeg det bar har skjedd når jeg har tatt av fra Gardermoen :/ Forklaring? Å siden du har account der, kunne du være så snill å lage en tråd for meg? Endret 8. mars 2009 av SaitekQ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå