Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Normal å barbere magen/ryggen?


Gjest Mann_21

Anbefalte innlegg

Gjest Mann_21

Hei, er litt usikker på om det er normalt å barbere magen og ryggen? Hva med understelet? Mange av kompisene mine seier at jeg har mye hår, de har selv nesten ingenting.

 

Hva er normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

rygge må du ta ellers så er det litt etter damene alså, vært borti de som liker det glatt og de som liker at du har litt manndom der nede. noen liker pikk sti andre ikke. generelt tips ikke ha Amazonas jungelen nede i boksa, fjern litt i det minste.

Lenke til kommentar

Det er vel forskjellig hva jentene liker på en gutt. Men jeg har kompiser som barberer seg både på ryggen og magen/brystet. Han ene stusser hele kassa, og eneste han lar være er "veiviseren". Men han har problemer med at han må gjøre det hver dag og bruke tid på å få alt "helt ned". Det er i mine øyne absolutt ikke fett å ha stubber på magen/bryst eller rygg som skraper mot en eventuel dame. Så voksing eller hårfjerning er vel et alternativ for å løse dette problemet.

 

Personlig stusser jeg understellet. Ang brystet har jeg litt ugjevn hårvekst der enda, så jeg fjerner "malplasserte" områder, som ikke henger sammen med resten.

Lenke til kommentar
Gjest Big_bang

Jeg bruker den gyldende regel :D

 

Jeg spiser ikke med hår i maten, og jeg forventer ikke at andre gjør det heller :new_woot:

 

Omformulering: Har dama hår neden til så blir ho sendt på bade :p

Lenke til kommentar
Hår på musefant er bare feil.

 

"Feil" er vel kanskje ikke ordet jeg ville ha brukt. Det er jo tross alt veldig naturlig. Om det er deilig er en helt annen sak. At folk barberer kjønnsorganene har en praktisk betydning. Hår på mage og rygg er bare tegn på at du er mann og ikke en gresk smørsanger i Grand Prix

Lenke til kommentar

folk snakker alltid om hva jenter liker, drit i det og drit i andre, hva syns du selv, vil du gå rundt med hår eller vil du være hårløs? det er absolutt ikke unormalt å fjerne hår både her og der. det er hvertfall mer hygenisk også ser det mye bedre ut, spesielt hvis man er trent.

Lenke til kommentar

Jeg er naturlig hårfri på mesteparten av kroppen, men jeg napper en del ansikthår som bryn , og deler av overleppe. Pinsett og post-epileringskrem gir virkelig gode resultater, ser ingen grunn til at det ikke skulle virke andre steder også.

Lenke til kommentar
Jeg er naturlig hårfri på mesteparten av kroppen, men jeg napper en del ansikthår som bryn , og deler av overleppe. Pinsett og post-epileringskrem gir virkelig gode resultater, ser ingen grunn til at det ikke skulle virke andre steder også.

Litt vanskelig på ryggen...?

Jeg mener at litt dun på magen, brystet å ryggen ikke gjør no, men markant hårvekst er uønsket i mine øyne. Hvis du har merkbart mye (mørkt) hår på ryggen ville jeg gått å voksa det. Flere som gjør det. Jeg synes ikke hår på brystet og magen er no å bekymre seg over, med mindre det er så langt at du kan lage hestehale...

 

Ang. lenger nede: Stuss. Eventuelt spør kjærsten hva hun foretrekker :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...