Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alkohol rus farligere en narkotika rus under bilkjøring?


Groffse

Anbefalte innlegg

Jeg skal skrive en artikkel og holder på med en disposisjon. Hadde tenkt å ta med at alkohol rus er farligere en narkotika rus under bilkjøring. (Sikter på Speed, amfetamin og kokain) Men jeg har ingen fakta som sier det er sånn, noen som vet det, eller vet hvor jeg kan finne det? Hadde vært supert!

Endret av Groffse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jag kan skrive under på at å ta en ecstasy og så tenke at du rekker å kjøre hjem før den virker er en dårlig plan.

Når veien begynte få kuler og midtstreken var over hele veibanen fant jeg i hvertfall ut at jeg tok bena fatt resten av veien. (mange år siden nå da)

Men ser ikke helt poenget med å dra dette tema inn i oppgaven din da, når uansett påvirket tilstand har man ingenting foran rattet å gjøre uansett.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Anbefaler deg å finne et nytt tema kanskje..? Det virker ikke som du har så mye peil på dette temaet og det kan bli vanskelig å få noe konstruktivt ut av dette.. annet enn synsing så klart.

Det skadar vel ikkje å ta eit tema ein veit lite om? Ein kan jo finne ut litt meir om temaet du har valgt, enn berre det som ligger i hovudet.

Lenke til kommentar
Speed og amfetamin er vel det samme? Og eg trur ikkje det er så veldig mykje betre enn alkohol. Det finnes mange narkotikum som er verre enn alkohol under bilkjøring, LSD eller Salvia ville vært katastrofe :p

Hmm, skal jeg vri på denne svære soppen mon tro? Hvorfor er alt så stripete .. utenfor? Er jeg inne? Hva er gule striper? Striper! AAAH!

 

Trådstarter: Dop og alkohol og slikt er generelt ikke bra for bilkjøring fordi det endrer virkelighetsoppfattelsen, man er ikke sitt vante jeg som man bør være når man sitter bak rattet. Alkohol er i tillegg veldig sløvende, og det er det som gjør det virkelig farlig. Det finnes masse narkotika som ikke er like ille, men generelt er det best å være både edru og nykter.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Speed og amfetamin er vel det samme? Og eg trur ikkje det er så veldig mykje betre enn alkohol. Det finnes mange narkotikum som er verre enn alkohol under bilkjøring, LSD eller Salvia ville vært katastrofe :p

Tss, alle vet at kjøring i salviarus går kjempefint :)

http://www.youtube.com/watch?v=WruyjJwyf0M

 

Man kan jo være heldig å kjøre på et rett strekk i noen minutter :D

Heldig? Da vinner du heller i Viking Lotto, siden du blir så og si helt paralysert under selve rusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...