Gå til innhold

bios instillinger MSI K7T266 PRO2 RU


Trondr

Anbefalte innlegg

Javel, sitter her en søndag og prøver å stille inn diverse på biosen og så er det et par spørsmål som dukker opp.

 

1)Hvis eg har instillt CPU FSB clock på 133Mhz, hva setter jeg på SDRAM frequency? (har 512 mb pc2100 DDR).

 

2)Spread spectrum står på +/- o.25%. I manualen står det at dette er pga jitter. Hvordan vet jeg om jeg er plaget med dette??? De skriver at denne kan disables for å få bedre ytelse. Noen erfaringer?

 

 

Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skru av saken. å heller skru den på igjen hvis du får problemer. grunnen til at den skal være av når en overklokker, er at de få mhz den booster kan være nok til at systemet kræsjer.

 

fsb på 133, så stilles rammen også automatisk opp til 133. du kan stille den ned, men det har jo ingen hensikt.

Lenke til kommentar

skru av saken. å heller skru den på igjen hvis du får problemer. grunnen til at den skal være av når en overklokker, er at de få mhz den booster kan være nok til at systemet kræsjer.

 

fsb på 133, så stilles rammen også automatisk opp til 133. du kan stille den ned, men det har jo ingen hensikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...