67Impala Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Den meldingen kommer hver gang jeg prøver å skru på maskinen, åg jeg kommer ikke forbi den. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få den bort så blir jeg veldig gla Endret 4. mars 2009 av 67Impala
MrAvionics Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Den meldingen kommer hver gang jeg prøver å skru på maskinen, åg jeg kommer ikke forbi den.Noen som vet hva jeg må gjøre for å få den bort så blir jeg veldig gla Du må nok formatere... Det inn OS cd-en og formater... Tror nok det er den eneste løsningen... dataen finner ikke Windowsen på pcen... Mvh ArneAustenaa
MrAvionics Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg tror ikke det men har du sjekket om Harddisken sitter helt orgentlig tilkoplet? At ikke kontakten har falt ut? Mvh ArneAustenaa
SpoileD Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Kan hende det hjelper å kjøre chkdsk /p(som fikser og reparerer ødelagte sektorer), fixmbr, eller fixboot. Dette gjøres i Recovery Console.. Lykke til
67Impala Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 (endret) Korsn kjæm eg inn på d? Endret 4. mars 2009 av 67Impala
snippsat Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Dette er ikke en så uvanlig melding. Sett den mange ganger,de fleste som har overklokket litt kjenner igjen denne. 1. Inn i bios se på bootsekvens(systemdisk som først) 2. Resett bios(clr_cmos) Dette løser det vanligvis. Kun disken du skal boot fra tilkoblet. Sjekk kabler. Hjelper ikke noe av dette,må du fra fra win-cden. Boot med den gå til recovery console. fixmrb og fixboot
snippsat Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Korsn kjæm eg inn på d? Inn i bios er det som regel Del under boot. Da regner jeg med at ikke vet hvordan du resetter bios(clr_cmos) To måter som regel flytte fra 1-2 til 2-3 tilbake til 1-2(se bilde) Gjøres strømløst. Eller ta ut batteri en 5min. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/i...s/c01357116.jpg http://img299.imageshack.us/img299/5936/battery9ul.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå