Gå til innhold

En liten fugl kvitret om Modern Warfare 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil ha med Barrett og D.Eagle videre + Bedre gjemmesteder for snikskyttere. (På COD4:MW kunne man skimte en bevegelse 200-400m unna hvis man bevegde seg ørlite, det bør de endre på. Ødelegger mye av sniper-følelsen. Kanskje lage egne sniper-maps i en skog med mye gress og andre gjenstander det er lett å gjemme seg bak, Creek, som liskom var et eget sniper-map holdt ikke.

Lenke til kommentar

Mmm, dette kan bli bra. Men jeg skulle ønske at de kunne se å komme seg bort fra hele den der "fiktiv Midtøsten-konflikt"-greia. Det finnes da nok av andre EKTE konflikter å ta av? Og hvis de først skal dikte opp noe, kan de ikke dikte opp noe skikkelig spennende og eksotisk? Hva med "Polsk spesialstyrke på hemmelig oppdrag i Indonesias jungel"? Begynner egentlig å bli drittlei av å redde verden sammen med USMC...

Lenke til kommentar
CoD4 er definitivt ett av mine store favoritter og jeg gleder meg rått til modern warfare 2...

De kunne gjerne slengt på en touch av Soldier of Fortune 2... spesielt hvis en blir truffet av 50. rifla :p

 

Vel, et punkt på listen var "More blood and gore", så det er jo lov å håpe - selv om jeg neppe tror vi snakker SOF-nivå. De vil vel helst fortsatt ha 16+. Men igjen, World at War tok det jo nokså langt ... alt er mulig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...