EC Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 "Ha frykt i hjertet,morgenfugler, thi b-menneskene skal arve Jorden" (meg selv) Utvalgt av: Vidar Fagerjord Begrunnelse: Vi B-mennesker har visst dette lenge. Thi så er det sagt! (Og nå skrevet...)
SnowDOG_ Skrevet 15. mai 2003 Skrevet 15. mai 2003 B-mennesker er de som sover lenge, og er lenge oppe... så da blir eg konge?
sNiPeR dUdE Skrevet 18. mai 2003 Skrevet 18. mai 2003 skjønten ikke jeg.. det var ikke venta at DU skjønte den heller..
jokki Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 skjønten ikke jeg.. det var ikke venta at DU skjønte den heller.. sjønte den ikke jeg heller:oops: så han er ikke alene
Oldie Skrevet 19. mai 2003 Skrevet 19. mai 2003 Forholdsvis poetisk formulering av den gamle B-menneskedrømmen. Men jeg er redd for at A-menneskene fortsatt har lite å frykte...
iWiN Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Speed is the key you must see if you flee from the bee of the three threes of misery like he who fee the me in thee. - Brick Forsto du ikke bæret, da kan du ikke lære, så slapp av dyrk det sære, for jeg har noe i gjære, som alle vil begjære, men bare vil besvære, når du tar fram geværet, er du ferdig som ei skjære. - RiPMyB Søvn er som dop. Like farlig, like avhengighetsskapende, like giftig. - KoNG Få TZe
Thanatos Skrevet 11. juli 2003 Skrevet 11. juli 2003 The B-people rules! men jeg må bryte tradisjonen nå... må pakke sammen PC'n.. Skal dra på LAN kl. 10.00 i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå