MrBBs Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hei, Sitter med ein raid controll av Denne! typen. Men tenkte å prøve noke som er litt sprekere, gir betre lese og skrive ytelse, har 120mb sec max no, og ca 100 standar. Noken som har peiling på dette? har lest tester og slikt, men finner ikkje noke eg er fornøgd med.. burde helst ha 4 porter så eg kan stacke opp.. tror eg ville brukt raid0-5 til dette. Noken anbefalinger? Mvh. Oddbjørn
Goophy Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 http://cgi.ebay.com/Dell-LSI-PERC5i-PERC-5...93%3A1|294%3A50
MrBBs Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 hmm, ser på den med kabler til 120$.. er det ikkje bitte litt overkill? men prisen er jo super vist eg slepper toll.. mulig å unnslippe toll?
007CD Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Om du synes 120 USD for mye pris for en RAID kontroller av ett såpass ok kaliber. Så er nok ikke en skikkelig RAID kontroller noe for deg, det du har nå er fakeRAID. Skal du opp på ordentlige greier så må du ut med 3000+ og resten av veien opp for en kontroller med IO Prossessor og minne (Cache) Du får variabel fart mellom de forskjellige fakeRAID kontrollerene ja, men jeg tror ikke det ligger noen som har lista såpass høyt. Da burde du heller holde deg til software RAID.
MrBBs Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 vel, er ikkje dette ein skikkelig raid kontroller da? er jo io prossessor og minne da? Vurderer sterkt å kjøpe den ja..
007CD Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 vel, er ikkje dette ein skikkelig raid kontroller da? er jo io prossessor og minne da? Vurderer sterkt å kjøpe den ja.. Men 120 USD med monsene til staten er IKKE dårlig, dog litt kranglete kontroller med Intel brikkesett, men kan fikses og den må moddes før bruk med tanke på kjøling. Så joda, ellers kan du se på RocketRAID kontrollere til rundt 3500 her til lands om du ikke føler deg opp til oppgaven.
MrBBs Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 så du mener go for it? Og når den kommer i tollen da, då må eg ut med enda meir? er litt usikker på det der enda... Men har veldigt lyst på ein monster system disk.. Så dette er da veien å gå?
007CD Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Dette avhenger av din ærlighet og de som har sendt pakken og deres ærlighet. Det eneste jeg vet du blir belasted med er monsene som sagt.
MrBBs Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Hmm, spurde selgeren nå håper han kan sende som gave og sette ned verdien men dette er eit godt kjøp sant?
Nizzen Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Hmm, spurde selgeren nå håper han kan sende som gave og sette ned verdien men dette er eit godt kjøp sant? Dette er et KONGE kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå