Gå til innhold

Huskeliste for Festival


m-momr

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ikke vært på festival før, men kunne tenkte meg å dra på roskilde til sommeren.

 

Jeg lurer på hva man bør huske, hittil har jeg kommet fram til:

 

-klær

-telt

-sittestol

-ørepropper(?)

-penger

-sovepose

-sjampo-såpe-godlukt

-håndkle

-pute(?)

-sandaler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har ikke vært på festival før, men kunne tenkte meg å dra på roskilde til sommeren.

 

Jeg lurer på hva man bør huske, hittil har jeg kommet fram til:

 

-klær

-telt

-sittestol

-ørepropper(?)

-penger

-sovepose

-sjampo-såpe-godlukt

-håndkle

-pute(?)

-sandaler

 

Jeg har hvert på en del festivaler, ser ganske greit ut det du skal ha med men, pute og sandaler er liten vittsi, jeg hadde hvertfall aldri brukt det.

Og det du tar med av klær klær osv bør du ikke være så alt for glad i.

 

Når jeg var på Hultsfred i fjor tok jeg ikke med noe hjem igjen uten om en Hultsfred t-skjorte og band t-skjorter. lot alt annet av klær, håndkler, sovepose telt osv bare ligge igjen

Lenke til kommentar
Aldri vært på roskilde,men det varierer fra festival til festival.

Øhh, var du fin i formen når du kom inn porten i fjor?

Fikk det sammen med programmet, hvert fall i vest.

 

Men ja kondomer er alltid kjekt uansett.

Ellers ville jeg ha kjøpt en bærbar cdspiller type mini/micro anlegg. Det er veldig digg å ha noe musikk i campen. Hvis alle sammen spleiser blir det ikke dyrt.

Men ikke regn med at den varer hele uken.

Ørepropper pleier man ikke å trenge, men det er jo litt forskjellig fra person til person da.

Jeg brukte faktisk ørepropper på slayer i fjor, men det var av flere grunner. (Var der bare en eller to sanger, det holdt :p )

 

Hvis du skal dra fra Norge uten å kjøre, så ville jeg ikke giddet å drasse på en stol. De selger det der nede til en billig penge.

Ang telt ville jeg ha spleiset med ett par andre og kjøpt ett billig telt fra Smart Club ect. Siden de er så billige kan man bare la det stå.

Det er fint uansett hvordan været er. Hadde med meg pappas telt i 2006, det året var det meget bra vær, men da slet vi med "urinstøv" selv om teltet ble vanske tre ganger luktet det fortsatt spess av det.

samme med 2007, da det var nedbørs rekord. Ikke fristende å dra med seg det teltet hjem. Da hadde vi ett smartclub telt som var billig. Men ble ikke vått inne i teltet faktisk!

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

Gaffa/elektrikerteip.

Bæreposer (Ikke akkuratt noe du trenger å ta med deg, men ta vare på det da de er fine til søppel, og flotte til å ha utenpå/innenfor skoa for ikke å bli våt)

Når det gjelder stol: på Hove i fjor hadde "gruppa" (ca 15 stk) vår sikkert et stolforbruk på 5 stoler per dag, da de stolene vi hadde fort ble ødelagte pga en kombinasjon av fulle mennesker og laber kvalitet. Det eneste vi hadde hele uka var et par bruskasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...