NothgaliC Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Fikk et kort merket med "elite downloadable unit" Får man bare en unit? I så fall, hva fikk dere? Jeg fikk USS Constitution.
MPC Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Om du kjøpte Special Forces så får du 1 extra unit avhenging frå kor du kjøper det frå, best buy har for eksempel USS Constitution mens Amazon har dei amazona units. Du vil seff også få dei andre 6 unitsene
Myagos Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Teit at vi som kjøpte SF ikke kunne få alle unitsene... sikkelig dårlig gjort av CA. Husker dem hadde et lignende system med mounts i Age of Conan, men det var et online spill hvor de trengte å variere mountsene, ellers ville alle ha tatt mammuten. Men dette er offline, så det er ikke noe grunn å gjøre det på denne måten. Fikk : USS Constitution.
Crispin Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg kjøpte fra absoluttspill.no og fikk kun de 6unitsa, og det finnes ot utenom som du kan få? Vet jo at det bare er en liten fille ting, men grusomt irriterende none the less.
Myagos Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Det skal være et kort i en pose ved spillet som inneholder unitsen og cd-keyen.
MPC Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Trur ikkje at alle internet leverandørar har pre order units berre nokre.
Myagos Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Jeg kjøpte spillet fra absoluttspill og fikk kortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå