Flusher Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort. 1 krav jeg har er at det skal være 2 dvi utganger på kortet (slippe å skifte mellom monitor og tv). Jeg bruker det ikke til spilling, men til Photoshop (cs4) og til å se på hd-filmer på min tv. Så jeg vil ha et kort som har 2 utganger (dvi), og som er bra til bruk i Photoshop cs4. Vil også helst ha et som ikke bråker altfor mye. Prisklasse: rundt 1000 lappen. Er det noen som har tips om et bra kort til mitt bruk?
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 For eksempel ja, men komplett har også andre produsenter, som for eksempel Sapphire, powercolor, HIS og lignende HIS sitt er vel det billigste.. Personlig liker jeg Sapphire best, men det er vel bare fordi jeg nesten aldri har hatt problemer med de...
Smirnoff Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Om man ikke skal spille, er det vel strengt tatt ikke nødvendig med et slikt kraftkort? Da kan kan f.eks kjøpe et HD3650 e.l. De er billigere og helt kurante til bruket du opplyser om.
Louigi Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 stemmer nok det ja, men siden han vil bruke ca 1000 kroner på det, så kan han jo kjøpe 4850...
Flusher Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Skal sjekke litt info på HD3650 også nå Men er det "samma" om jeg går for ATI eller Nvidia? Er det ene bedre enn det andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå