Gå til innhold

Tips til oppkveiling av laptop-ladekabel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå. Min ladekabel er 4 meter lang, noe som til tider er ganske upraktisk. Den er oppdelt i en 2 meter tynn kabel som går til en "adapter". Videre er det 2 meter til med ledning.

Strips blir for permanent, og tråd pleier som oftest ikke å holde uten å voldta kabelen (... fordi man har strammet for mye).

Har prøvd mye rart, og det meste fungerer såklart. Men er ute etter å høre "revolusjonerende" metoder der ute. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei og hå. Min ladekabel er 4 meter lang, noe som til tider er ganske upraktisk. Den er oppdelt i en 2 meter tynn kabel som går til en "adapter". Videre er det 2 meter til med ledning.

Strips blir for permanent, og tråd pleier som oftest ikke å holde uten å voldta kabelen (... fordi man har strammet for mye).

Har prøvd mye rart, og det meste fungerer såklart. Men er ute etter å høre "revolusjonerende" metoder der ute. :)

Strikk ?

Skrevet

Strikk blir vel litt svakt/dekker lite. Har prøvd med et tynt banneband, men det ble ganske klumpete. Blir aldri fornøyd. :dontgetit:

Skrevet

Sånn "piperenser" ting kabler gjerne er pakket med når du kjøper ting? skal vel kunne gjøres å finne noen ekstra lange.

Eller du kan bare kveile kabelen i en sirkel og "vri" enden rundt kveilen på de siste omgangene.

Skrevet

Å vri kabelen rundt har jeg prøvdt før, og det er vel muligens beste løsningen jeg har funnet til nå. Men ikke helt optimal føler jeg. :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...