Gå til innhold

I dag blir Mobilsvar dyrere


Anbefalte innlegg

Det er ingen overraskelse å se prisøkninger på slike tjenester som folk ikke ser på når de sammenligner priser før de skal velge abb. Jeg regner med det følges med lavere priser på vanlige innenlands ringeminutter og høyere priser på datatrafikk, utenlandssamtaler, femsifrede nummer og sånt.

 

Her bør noen gripe sjansen til en ny artikkel i serien mobilskolen: "Hvordan bli kvitt mobilsvar"

 

<..>

Forsøker du å latterliggjøre CesiuM_e? Eller kan du forklare hvor du har sitert han fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, den sitaten var mest bare latterlig.

 

som jeg skrev tidligere, for å skru av mobilsvar kan dere trykke ##002# og ring ut eller send på SE telefoner.

 

Visst man ringer KS så fjerner de dette på 1min :)

 

poolshot: Det er ikke bullshit! Det er fakta, hint konkurranse tilsynet.

 

Både Netcom og Telenor er såpass mye større en de andre at visst de ville kunne de priset seg lavere en de andre og skvise de til konkurs. De eier hvert sine nett, og har endel større kapital og "hente av". Derfor får de ikke lov å prise seg slik de selv måtte ønske. Nettopp for å forhindre monopol. Av samme grunn er det lover å regler hvor mye de kan ta seg betalt hos de små som leier nett hos de.

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
poolshot: Det er ikke bullshit! Det er fakta, hint konkurranse tilsynet.

 

Både Netcom og Telenor er såpass mye større en de andre at visst de ville kunne de priset seg lavere en de andre og skvise de til konkurs. De eier hvert sine nett, og har endel større kapital og "hente av". Derfor får de ikke lov å prise seg slik de selv måtte ønske. Nettopp for å forhindre monopol. Av samme grunn er det lover å regler hvor mye de kan ta seg betalt hos de små som leier nett hos de.

 

Sorry formulerte meg litt feil :-)

 

Ja, det er jeg enig i.. poenget mitt er at de STORE ikke hadde vært villig til å senke prisen for å konkurere med de små på pris.. De små kommer til og forbli små fordi Ola Nordmann foretrekker sikkerhet fremfor Nykommere og betaler gjerne litt ekstra for det.

Lenke til kommentar
<..>

Forsøker du å latterliggjøre CesiuM_e? Eller kan du forklare hvor du har sitert han fra?

Tipper svaret bare havna litt feil i forhold til quote og /quote. Den øverste og nederste linja i quoten er den første posten i tråden. Det imellom er trolig det jano22 skulle skrive som svar. Som ny bruker i forumet brukte han vel bare svar-knappen under posten min i stedet for de andre svar-knappene som ikke er rettet mot en bestemt post.

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Ok, jeg la ikke merke til i farta at han var ny bruker. Det høres ut som en plausibel forklaring på det uheldige sitatet.

Beklager så mye hvis noen føler seg latterliggjort, det var overhodet ikke meningen. Ga bare uttrykk for min frustrasjon ovefor Telenor, og mine erfaringer med dem gjennom et langt liv. (53 år).

 

Mvh.

Jan

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...