Gå til innhold

Cloth / Ranged - PvP - Jumping

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Virker som det er mange med høy puls og nerver i PvP generelt, som gjør at de trykker så ofte de kan på hoppe knappen, som rett og slett ikke hjelper på performancen.

Det hjeper faktisk for hunter, kanskje ikke å hope hele tiden, men det kan brukes til å interupte steady eller andre non-instant spells for å kunne kaste instant spell instant ;p

Kill shot f. eks. er sinsykt viktig at du får kastet instant, og ikke f. eks. etter en steady, for targete kan fort bli healt over 20% health, og da kan du ikke bruke kill shot engre

Skrevet

Du tar jo faktisk veldig feil her. La oss si en warrior går i Def stance for evt å bruke Shield Block, warrioren prøver å nå sin healer, ved å gå normalt mot han vil alle slagene slå han i ryggen. Ved å hoppe og snu seg i luften mister han ingen fart og vil blokke i hvertfall flere slag på den måten. Så joda, dette hjelper veldig fint på "perfomancen".

Skrevet

Om du ikke ser hva dette også gjør for en hunter, om han snur seg mens han hopper baklængs mister han jo ingen fart og stading kan skyte. Fortell meg hva som ikke er bra med det?

Skrevet

Ok bare litt informasjon til topic lager.

I wow har vi "latency" mao, min pc sier til servern at jeg f eks hopper fremover, og det sier servern til min fiendes pc at jeg hoppa fremover. DOG pga latency blir det en liten delay her.

Så når en god cloth / ranged hopper randomly, og jeg f eks charger dem/intercepter dem, blir hoppet registrert samtidig som intercepten, noe som gjør at man blir "hoppet" fram 5+ yards når du er i stun, som for 1 slipper du å død mens du er stunna siden jeg må løpe opp til deg, nr 2 at du faktisk kan komme deg unna før jeg er på deg.

Samma eksempel når jeg spiller rogue, si at jeg har en annen rogue / w/e på meg, du får freedom, så jeg er slowa mens du ikke er det, jeg kidney shotter men siden du jumpa er du 5-10 yards unna og jeg er slowa så du kommer deg unna / slipper skaden mens du er stunna.

Så ja, å randomly hoppe 24/7 er faktisk en positiv ting i wow pvp. (Dog for å kunne blocke og holde full runspeed strafer man bare isteden, ikke hopper :> )

Bare en liten FYI

Skrevet

Oxygen07 kommer alltid med de mest givende og beviste innleggene noensinne.

For å holde innlegget til topic; mages kan caste instants når de løper vekk fra en fiende uten å miste fart ved å hoppe i lufta, snu seg og caste, lande og løpe videre. Det er win.

Skrevet (endret)

Vel, som mage var det lenge grunn til det. Når man hoppet fikk AoE spells litt større range. :p

Slik som frost nova og arcane explosion.

ENDRET: Innlegg 4-4-4-4 :D

Endret av Matsemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...