Gå til innhold

Tempraturer


mX mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Temperaturen på prosessoren er avhengig av temperaturen i kabinettet som i gjen er avhenig av temperaruten i rommet. En anne tin ger luft sirkulasjonen i kabinettet og hvor mye du har "trøkt" inn i kassen.

 

Idel temperaturer varierer fra prosessor til prosessor. AMD prosessorer har gjevnt oveer wvært varmere en Intel.

 

Idle temperaturer rundt 20 grader C over kabinett temperatur og 20-25 over temperaturen i rommet er helt vanlig.

 

Hvilken kjøler som benyttes har også invirkning.

Lenke til kommentar

Etter 2 timer så begynte marskinnen min og fungere veldig rart, nor jeg spilte demon av Ghost recon så begynte menneskene og flyte seg veldig sakte framover og de jorde noen slaks kast med hode uten at jeg hadde styrt musa den retningen og lyden ble ikke noe lyd det ble bare en slaks rar skurelyd, hele spilte var liksom i søvne og nor jeg var ferdig med og spille så skulle jeg trykke på start og da kom start menyen sakte og hakete oppover. jeg slo av maskinen og slo den på etter en time og da virket det helt fint igjen. Kan dette hver noe med høg temperatur eller noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...