Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp! Merkelige kræsj på laptop! (Bilder inni)


Anbefalte innlegg

Hei. Har fått flere kræsj. Kræsjene er tilfeldige, men det skjer alltid etter at laptoppen har stått en stund og skjermen skrur seg av. Så må man bevege på musen for å få skjermen tilbake. Dere skjønner. Få sekunder etter at skjermen kommer tilbake så fryser laptoppen og skjermen blir fucked. Etter 30 sekunder til 1 min skrur den seg av.

 

Her er noen bilder av problemet.

 

(trykk for større)

 

355134.jpeg

(er ikke meg som er på bildet btw )

 

Som dere ser så ser det ut som annen hver linje er flytte til venstre og høyre. Du ser det bedre på bildet under. Hele skjermen er sånn.

 

355136.jpeg

 

Problemet kan ikke være temperatur relatert. Fordi PC'n har stått idle over lengere tid hver gang det skjer.

tter at laptoppen har stått en stund og skjermen skrur seg av. Så må man bevege på musen for å få skjermen tilbake. Dere skjønner. Få sekunder etter at skjermen kommer tilbake så fryser laptoppen og skjermen blir fucked. Etter 30 sekunder til 1 min skrur den seg av.

 

Her er noen bilder av problemet.

 

(trykk for større)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nå nylig, men har innstallert nyeste drivere etter at problemet oppstod. Har hatt PCn siden August i fjor. Og problemet har vel hvert her hele tiden, men har ikke skjedd mer enn maks 10 ganger, men det er et irritasjonsmoment likevel. For det skal ikke skje. Er det en hardware feil så skal jeg sende inn igjen til komplett, for da er varen defekt og jeg må få ny eller penger tilbake. Antar at de ikke gidder å reparere den så...

Lenke til kommentar

Jaja, det har jeg tenkt på også, men det er bare forebyggende. Jeg vil gjerne finne ut om dette er hardware eller software relatert. Å fikse problemet er egentlig ikke hovedprioriteten min, hvis det er software så klarer jeg fint å fikse det selv, men da må jeg vite hvor feilen ligger, er det hardware så vil feilen være der uansett om jeg klarer å forebygge den. Er varen defekt skal jeg ha ny, penger eller reparert. Jeg forventer at varer jeg betaler 10k for skal holde.

Endret av NinjaPiraten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...