Gå til innhold

xp driver til philips srm 5100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha kikket litt rundt ser det ut som denne fjernkontrollen din krever Windows Vista. Med andre ord vil den kanskje ikke fungere med Windows XP. Har du prøvd med driverne til Vista i XP? Det kan jo kanskje fungere? Ellers skjønner jeg ikke hva du skal med en fjernkontroll laget for Vista når du ikke bruker Vista selv?

 

Når jeg søker etter fjernkontrollen får jeg stort sett bare opp innlegget ditt. Så jeg håper du har en driver-cd som du kan prøve med først. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Etter å ha kikket litt rundt ser det ut som denne fjernkontrollen din krever Windows Vista. Med andre ord vil den kanskje ikke fungere med Windows XP. Har du prøvd med driverne til Vista i XP? Det kan jo kanskje fungere? Ellers skjønner jeg ikke hva du skal med en fjernkontroll laget for Vista når du ikke bruker Vista selv?

 

Når jeg søker etter fjernkontrollen får jeg stort sett bare opp innlegget ditt. Så jeg håper du har en driver-cd som du kan prøve med først. Lykke til :thumbup:

fant ut at den bare var til vista etter at jeg kjøpte den:P men veit do hvor man finner driverne som hører til vista a?? eller må jeg instalere vista??

Lenke til kommentar

Dersom det ikke fulgte med noen Driver-CD, kan det vel tenkes at driverne følger med i Windows Vista. Du kan jo søke litt rundt, men jeg klarte ikke å finne noe. Kan jo også se om driverne ligger på Windows Update, men ikke har for stor optimisme.

 

Manualen til fjernkontrollen burde også inneholde en forklaring på hvordan den installeres. Der står det vel hvor driverne befinner seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...