Gå til innhold

RV740 er testet


Anbefalte innlegg

har et 4670 og det drar faktisk over 8K i 3dmark 2006. så det er vel allerede et spillkort for htpc. fine med det er også powerplay hvor det klokkes fra 800mhz til 165mhz. og watt går fra ca 65 til under 20. 4670 er det det beste skjermkortet jeg har vært borti når man tar alle faktorer i betrakting, så dette nye kortet har en del og leve opp til. :)

 

Synd at PCB-størrelsen på prototypen/referansekortet ser ut til å være lite SFF-vennlig.

 

må annta at dette blir og krympe. PCBn har jo samma størrelse som et 4870 ser det ut til

Håpe kan man jo, men anta? Tror ikke det vil skje før nVidia kommer med et SFF-kort som er bedre enn HD4670. Ved å lansere HD4750 i ATX-format til godt under 1000 kr har man full kontroll på konkurrentene, samtidig som man kan fortsette å ta en relativt god pris for HD4670. Hvorfor konkurrere med seg selv?

 

HD4670 er i boks for min del, skal erstatte det tidligere 5000kr-toppkortet X850XT-PE som var akkurat lite nok til å gjøre seniortjeneste i mini-PCen :) Men HD47*0 vil nok være høyaktuelle når jeg skal oppgradere fra X1950Pro i main-PCen (Antec P182 kab.).

Endret av jon67
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...