Gå til innhold

Hvilken World of Warcraft server spiller DU på? Skriv det her og hva din character heter. [Les førstepost!] (26/07-14)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sylvanas

Macord: Hesaz - Horde - Orc - Shaman

-> WTB boost! :)

Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar.

Lenke til kommentar
-> WTB boost! :)

Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar.

 

Nå er ikke shamans veldig bra å booste med, spesielt ikke resto, men sleng inn en whisper i helga eller noe har da stort sett ikke stort å bedrive.

Lenke til kommentar
-> WTB boost! :)

Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar.

 

Nå er ikke shamans veldig bra å booste med, spesielt ikke resto, men sleng inn en whisper i helga eller noe har da stort sett ikke stort å bedrive.

jeg er med på Emesis, kan likegreit levle roguen nå til dags :p

Lenke til kommentar
-> WTB boost! :)

Må få meg et par instance items til så er jeg klar. Har bare 3k HPs atm, men med nytt utstyr burde jeg ha 3.5k i alle fall. Har en 40sta/12 agi leg enchant liggende klar.

 

Nå er ikke shamans veldig bra å booste med, spesielt ikke resto, men sleng inn en whisper i helga eller noe har da stort sett ikke stort å bedrive.

jeg er med på Emesis, kan likegreit levle roguen nå til dags :p

 

Haha, drøm. Gief epixx på Frostmane først:P

Lenke til kommentar

tittentei - 80 orc rouge The venture co

 

En av uhells sønnene til trall, født i all hemmelighet dypt inne i rfk og lenge offer for barnemishandlig, måtte derfor tidlig lære meg og gjemme meg i skyggene og bare handle når det passet seg best, ble derfor naturlig og oppsøke "Shenthul" som er videnkjent som den mest erfarene rogue treneren i Ogrimmar, han lærte meg alt jeg trenger for og snike raskt og efetivt myrde noen.

 

ligger fortiden i trening for og en dag hevne meg på min hardhendte og voldelige far, det skal skje! en stille natt når han minst venter det!

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...