Gå til innhold

Hvilken 120gb disk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men må bare si en ting..folk jeg kjenner har dårlig erfaring med Maxtor disker..har aldri prøvd de sjøl men har ikke turt å kjøpe en..Western har jeg bare hørt godt om!

IBM er sikkert bra det oxo..men hadde jeg vært deg og hadd noe ekstra 1000-lapper, så hadde jeg kjøpt 2 stk WD Raptor så kjørt de i RAID ! OMG for en fart du hadde fått da 8)

Lenke til kommentar

jeg sitter faktisk i samme posisjon som deg, regner med og bestille i løpet av uka.

For med stod det mellom to stk

Seagate sin barracuda V

Og Wd sin.

 

Det var de eneste som var aktuelle grunnet merkepreferanser.

 

Valget tipper ned på WD av den enkle grunn at de har 3 års garanti på sine disker, mens seagate kun har ett år. (rævva, trudde nesten det ikke var lov.) i tillegg til at jeg har en 80 GB fra WD, som har glidd kurant.

Lenke til kommentar

har 2 stk diamond max 9 120gb fra maxtor, de fungerer som en drøm. ikke noe tull har kjørt de 3 måneder np 24/7 ikke noe problem med de. har også noen wd disker. er kjempe fornøyd. maxtor er ikke noe dumt kjøp...de er ganske støysvake mindre støy en wd og er like rask på 120gb maxtor får man mer gb for penga enn på 120wd i allefall også...bruker 2 maxtor 120gb til video redigering og konverteringer etc. funker utmerket til det.

 

så jeg holder en god knapp på maxtor og wd sine disker,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...