Gå til innhold

ATI 9700pro vs "merke" 9700pro


MedStud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Alastor sier, bundelen er forskjellen. De er alle basert på samme chippset, og yter dermed identisk. Hercules har noen søte kjølere på rammen sin, men de har minnimal om noen effekt. Grunnen til det er at den ram typen(BGA) som blir brukt på alle r9700 kort utvikler mye mindre varme en den gamle typen, og egentlig ikke trenger kjølere. Alle 9700pro kort bruker samme minne ns, bortsett fra sapphire 9700pro AIW, som jeg tror bruker 2 typer minne, både 4,7 og 4,2, begge kjører på 310Mhz(ddr=620).

Lenke til kommentar

Bundle er det du får. Når man sier at det har god bundle så får du mye rart i tilleg til selve kortet. Som f.eks spill, programmer osv.

Foresten har ikke sapphire noen dårlig bundle, men sier du ar hercules er bedre så får jeg stole på deg. Har bare sett en Sapphire bundle, og den var grei nokk.

Lenke til kommentar

Betaler du ekstra får du ekstra selvsagt. KJøper du Sapphire får du med driver cd og håndbok og tvut kabler. Mens kjøper du det fra hercules får du med noen spill som jeg tror er sikkelig dårlige spill men det er et spill tross alt. Har du adsl eller noe så spar de ekstra kronene og last de heller ned.. Kremt, sorry!

 

Kjøpte sapphire pro utgaven og det fulgte med det man trengte egentlig kabler og drivere. Det var det, har ikke bruk for dårlige spill jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...