Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i antivibrasjonsgummiringer til harddisk?


Anbefalte innlegg

Litt usikker på om jeg poster i riktig kategori her.

Ihvertfall. som emnet sier; Jeg trenger slike som på dette bildet: (link fungerte ikke, se post #5)

 

Jeg monterte min forrige disk med ringer som fulgte med mitt lian li kabinett. Aner noen hvor jeg kan skaffe flere slike?

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er gummi-ringer du skal ha til å montere harddisk? Hvis det er det så ta kontakt med en rørleggerforettning i nærheten av deg, de har garantert slike gummi-ringer som er kvalitet på og ikke morkner som en del av disse billige vist kan ha en tendens til å gjøre etter det jeg har lest av diskusjoner av dette her på forumet :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takk - hmm testa bildet flere ganger. Her er ihvertfall slike som jeg mener. Så ikke noen av de på stedene dere foreslo. Poenget med dem er den lille utdypningen langs midten som skal hvile på harddiskskuffen man monterer i (slik at skruen ikke har direkte kontakt med noe annet enn selve disken og gummien).

post-4537-1236396889_thumb.jpg

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

På den bil tema linken så om du ser øverst og litt til venstre så har du noen der med utdypning, veit ikke om de passer eller ei, men de er nå der.

Men må jo kjøpe en hel jævla eske og det er unødvendig vil jeg tro.

 

Men om du tar mål eller lignende så går det jo ann å spørre i noen butikker som driver med noe slikt å se om de har noen som passer og som man får kjøpt enkelt vis og ikke 100stk om gangen.

Byggevare, deler henholdsvis bil deler eller noe industri salg av noe slag, rørlegger etc.

Bare å gå ut å spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...