Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]

intel_guru

Anbefalte innlegg

Skrevet

For og være ærlig så kan vi jo kutte Ned på denne tråden da. Fjerne alle de 9000 første meldingene. Gjør jo egentlig ingenting da. Slutten som vi poster i er jo den samme. Er det mulig og gjøre dette på en kjapp måte Hartge ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med sosohal, det er jo j**** kult og se se sidene vokse her da :razz: Det som derimot er irriterende er alle de sidene hvor det står det samme om og om igjen.. :mad:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 12:14, skrev CFD:

For og være ærlig så kan vi jo kutte Ned på denne tråden da. Fjerne alle de 9000 første meldingene. Gjør jo egentlig ingenting da. Slutten som vi poster i er jo den samme. Er det mulig og gjøre dette på en kjapp måte Hartge ?

Nei.

Skrevet

SirHartge er vist en ivrig tilhenger av "siste ordet", men en eller annen gang så må jo denne tråden bli slettet. derfor SirHartge anbefaler jeg at du tar backup av denna tråden siden du er blitt så glad i den :grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 15:29, skrev sINNsRO:

SirHartge er vist en ivrig tilhenger av "siste ordet", men en eller annen gang så må jo denne tråden bli slettet. derfor SirHartge anbefaler jeg at du tar backup av denna tråden siden du er blitt så glad i den
:grin:

:lol: :lol:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 15:50, skrev SirHartge:

Hehehe.. Nå sitter jeg og skal video redigere. Men har ikke peiling på hvordan jeg bruker premiere..

Bruker det at du ikke kan et program for å få siste posten her..... forkastelig! :smile: Du får spørre en annen plass på forumet da...hehe

:smile:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 16:11, skrev Tigeren:

Bruker det at du ikke kan et program for å få siste posten her.....
forkastelig!
:smile: Du får spørre en annen plass på forumet da...hehe

:smile:

Jeg er ikke ute etter siste ordet. Men trøst for at jeg ikke får til programmet.. Får til litt da.. Får til å lage timelinja..

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-22 16:13, skrev SirHartge:

Jeg er ikke ute etter siste ordet. Men trøst for at jeg ikke får til programmet.. Får til litt da.. Får til å lage timelinja..

Jeg må jo skrive noe for å få posten lengre da.... :cool:

Må få programmert noe JAVA snart jeg! Obligatorisk oppgave som skal leveres om ei uke... suxx

Jaja, lurer på når post nummer 10 000 kommer, og hvem som får den..

Som de sa i Lille Lørdag:

Kjør Debatt!!!!

(og.. du ble nok ikke sist du heller nei)

:roll:Eye of The Tiger! :roll:

[ Denne Melding var redigert av: Tigeren på 2002-11-22 16:40 ]

Skrevet

Quote:

sosohal skrev (2002-11-22 16:07):

Bah, jeg hater å downe drivere på 8.9 MB med 384 kbit-linje. :sad:

Slutt å syt..:mad:

Du har da i det minste nett :sad:

Skrevet

sykt og mange innlegg det var her da!

Kan umulig være noe seriøst det er snakk om her? (forvent ikke at jeg gidder lese 9836 innlegg)

geez

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...