Gå til innhold

Siste Ordet [Spam tolereres ikke i denne tråden]


intel_guru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har da ikke tatt meg en pause, soso, jeg er bare lite aktiv grunnet mangel på internetttid (omprioritering; heldigvis er dere så trofaste at dere holder det gående!)

 

var en *******s masse drit de siste par sidene! jeg går inn for at vi sletter et "par" av meldingene! ( :grin: :razz: )

 

uansett; de som kommer hit og brokker seg over SO kan fandenme finne sitt eget fritidsproblem! :mad:

 

fint forresten at hartge igjen er på banen!

Lenke til kommentar

Er det fler enn meg som ikke skjønner meninga med denna posten??

Herregud, folk har jo skrevet minst 50 ganger hvær!

Grunnen til at denna posten ble laget er bare fordi små fjortisser driver å "kjemper" om å få høyset antall meldinger de har skrevet.

Har ikke tatt meg tiden til å se gjennom alle postene, så bare de første hvor flere idioter hadde skrevet det samma om og om igjen, jævlig irriterende å lese!

Det er greit hvis dere prøver å bryte noen rekorder her, men prøv å la postene ha litt ordentlig innhold da.

 

[ Denne Melding var redigert av: Citizenx på 2002-11-26 18:52 ]

Lenke til kommentar

citizen: vi gir blaffen i antall meldinger; dette er et sted vi slapper av! det at tråden er lang er et resultat av tiden den har holdt seg levende. tråden er derimot ikke særlig glad i newkids som gjør en slik entre som du nettopp gjorde.

 

innse det: dersom det var om å gjøre å få mest mulig poster hadde vi laga en tråd i testposter og x'pel-posta! :mad:

 

og NEI! målet med denne tråden er HELLER ikke å få siste ordet!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-26 18:48, skrev Citizenx:

Har ikke tatt meg tiden til å se gjennom alle postene, så bare de første hvor flere idioter hadde skrevet det samma om og om igjen, jævlig irriterende å lese!


 

Det var starten det. Kunne du ikke bare lese forbi side 5-6 da? Da blir posten seriøs og det har den vært i over 9000 poster nå.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2001-09-30 16:46, skrev amd_guru:

Hmm....

Må jo starte en 'Siste ordet' på dette forumet også....

Blir jo kult å se om vi slår 2000 denne gangen :smile:

Jeg fikk i allefall det "første" siste ordet!!!



 

Satt på IRC og der er jo alle i fyr og flamme etter at fondus skrev melding 10 000 så da kom jeg til å tenke på ID:1 og det er liten tvil om at man fikk over 2000 meldinger. På delphi var det stort når man fikk 1000 meldinger og "alle" var enige om å slutte når det ble to tusen og noe. Nå er det over 10 000 her på forumet, sier litt om hvor mye forumet har vokst, men er det blitt bedre?

 

jeje det var min mimring over delphi tida, tror ikke jeg gidder å skrive noe veldig langt selv om jeg sikkert kunne skrevet et 2 skjermers innlegg :smile:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...