Gå til innhold

FIFA09 SuperCup I (Xbox 360) (Status: Ferdig) VINNER: Points

banansplitt™

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan prøve over msn? Micen min er fucka den også så.

Edit: Hva er det for noe piss da Points? Det er VISST sånn? Det er da bare rett og rimelig at Winydancer får plassen min om jeg trekker meg av tekniske årsaker vel.

Jeg vet ikke. Men reglene sier så. :ermm:

Sier hvem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis du har sett på diverse reality-programmer er det jo alltid den som går ut først som kommer inn igjen om noen trekker seg. Vi kan jo ikke være noe dårligere selv om vi er én FIFA-turnering arrangert over nettet?

Skrevet (endret)

Stakkars Winy? Det han ønsker seg mest i denne verden er en motstander sa han. Jeg er villig til å fylle det rommet for han.

EDIT: Dette er noe jeg gjør kun for han sin del.

Endret av Points
Skrevet
Har man ryki har man ryki. Hva med stakkars Winy da? Men det greiene funker sikkert satser vi på.

Vi tester det shitet ;)

Imorgen? Rundt 4?

Nå skal jeg handle pils til kampen, så ikveld er det mer eller mindre umulig ;)

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Teiteste noen gang Points. Janfredrik og de andre som har tapt, har tapt på samme tidspunkt som deg. Winydancer er såklart videre. Andre folk skal ikke straffes fordi motparten er opptatt.

Og med straff så mener jeg å måtte møte Points siden han skampuler alt på 2 ben.

Endret av Slettet-EIV2CS
Skrevet

Er det mulig, her sitter jeg og kobler opp en laptop til Xboxen, IP'en og DNS godkjennes...men så failer MTU, noe jeg ikke vet hvordan jeg fikser...Jippi -.-''

Skrevet

Tobbe777 - Benitez

BERBASHOW - Sveerbatov

Sameboe - The Game

Husk å ha spilt ferdig kampene innen i morgen 23:59, intet unntak.

Om én er tilgjengelig mens den andre ikke kan/får til å spille vil den som er tilgjengelig gå videre.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Trekning faktisk.

Jeg er fornøy med å ha fått den vanskeligste motstanderen, håper bare at jeg har samme klasse som sist helg.

Skrevet

Har sendt melding til de som ikke har spilt kampene og sagt at enten må kampen spilles, ellers må de si fra hvorfor ikke sånn at den "uskyldige" går videre. Om jeg ikke får noen meldinger innen 23:59 ryker begge.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...