Paasann Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Jeg leter etter et gammelt spill jeg hadde før. Spilte det vel på Windows 95/98. Meninga med spillet var å ødelegge motstanderen sin base. Man kunne velge flere kjøretøy, man valgte kjøretøy under bakken og når man valgte et kjøretøy så ble det frakta opp til bakken. Man kunne velge feks. jeep, tanks, helikopter og "rakett bil". Med feks. jeepen så kasta man granater, og kunne kjøre på vannet. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva dette spillet heter?
Jext Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 Spillet heter "Return Fire". Dette var et sammentreff, svarte på akkurat det samme spørsmålet for et par uker siden. Tror du kanskje kan finne det på noe abandonware sider.
Paasann Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Skrevet 23. februar 2009 Spillet heter "Return Fire". Dette var et sammentreff, svarte på akkurat det samme spørsmålet for et par uker siden. Tror du kanskje kan finne det på noe abandonware sider. Ahh!! Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå