Agent 47 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Hei. Jeg lurte på at hvordan kan jeg skjule venne lista mi på Facebook? Jeg har prøvd flere innstillinger uten noe nytte. Jeg har klart å skjule venne lista mi fra de personer som er ikke i Network Norway, men sliter fortsatt med å skjule venne lista mi fra de som er i Network Norway… Har prøvd å forlate Network Norway men det hjalp ikke… De får tilgang til min ”Basisinformasjon”, ”Informasjon”, ”Venner” og ” Profilbilder”… Jeg ønsker at kun vennene mine skal få tilgang til det… Hjelp! Noen tips? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Nå har du jo valgt at "kun venner kan se vennelisten din". Problem skulle være solved. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Nå har du jo valgt at "kun venner kan se vennelisten din". Problem skulle være solved. Jo jeg tenkte også det men problemet er nå at alle i Network Norway får tilgang til min info, profil bilder og venne listet... Er det noen andre innstillinger uten om de jeg har gjort? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Hvis du skal skjule info om deg så er vel siste sted på jord Facebook? De sletter ikke lengre profiler til døde personer selv om man sender de dødsattesten. Kommer aldri til å registrere meg på en webside med slike betingelser. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 noen forslag? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tror ikke network Norway kan se deg. Hvis du vil, kan du sende meg en PM med navnet ditt, så kan jeg sjekke for deg. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har prøvd det... Jeg lagd to test profiler... En i Network Norway og en uten noen Network... Den Som er uten noen Network kan kun skrive til meg eller legge meg som venn... Men den som er i Network Norway kan klikke på bildet mitt og kan komme inn i info side. Hvor jeg får tilgang til min ”Basisinformasjon”, ”Informasjon”, ”Venner” og ” Profilbilder”… Fra der kan hvem som helst kan publisere, Tag eller sende bildene mine vidre... + Pulisere... Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Eg meina da fins ei innstilling som gjer at du kan skjule profilen din totalt, altså at han kjem ikkje opp når nokon søkjer på navnet ditt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Eg meina da fins ei innstilling som gjer at du kan skjule profilen din totalt, altså at han kjem ikkje opp når nokon søkjer på navnet ditt. Det gjør det visst, en bekjent av meg har det slik. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Har ikke tenkt å skule det helt men bare ønsket at kun venner som kan få tilgang til den… Men forresten hvilken innstilling er dere prater om? Kunne noen av dere skrive mer om den… Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Kan godt si det igjen, men ut fra innstillingene i screenshot tviler jeg på at det er mer enn det du ønsker tilgjenglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå