Gå til innhold

Team24 lager spacesaveren over alle spacesavere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Ser noen tusler rundt med TG08 båndet enda ^^
Han gir ikke slipp på det så lett..

Ønske liste til hvem? xD

Hrmf... jeg tror jeg vet....

Ta det med ro, er ikke deg :wee:

Njaa, om det var så veldig nøye er en annen sak :p
It's a TRAP! :ph34r:

Hva slags hyller er det som får de metallknektene?
Det er de som skal stå over hodene våre, de lerrettene skal støttes i - og maskinene våre stå på :) Endret av WheelMan
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ønske liste til hvem? xD

Hrmf... jeg tror jeg vet....

Ta det med ro, er ikke deg :wee:

Neida, men du kan jo gjette hvor den endte opp...

Skrevet

Toppern. Bare vet at de metallknektene blir litt vigly når de får vekt på seg så plasser evt. alle kabinetter sidelengs og helt innerst mot bakveggen. Dog kanskje ikke så langt inn at hele hylla blir baktung.

Skrevet
Synes dere bør vise DC-chatter på storskjermene.

Det er en del av planen. Vi har nå gått fra å samkjøre alle fire "skjermene" og kommet frem til at tre av de skal samkjøres for film o.l. - og den fjerde brukes som generell infoskjerm (dc-chats, serverlisting m.m.)

Skrevet
Jepp, ser ut som den biffen er stekt med akkurat rett kunnskap om hvordan det skal gjøres hehe. Hvem måtte ta oppvaska? eller, det blir vel mor det vel hehe :p

Well, jeg tok den også jeg :p

Skrevet

Jeg tenkte også at dere kanskje kunne sende en slags hjelpe tåd greie. D.v.s at folk på hw-rekka som av en eller annen grunn greier å få pcen til å "dø" kan be om hjelp hvis dere skjønner hva jeg mener. Kan Skrive plass m.m

Noen som skjønnte noe i hele tatt her?

Skrevet (endret)

Så lenge man trives med det man gjør, og jeg er sikker på at mange er takknemlig og at det bidrar hw.no ånden.

Team24 is good.

Endret av Theo343
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...