Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

iSPY - Opel Ampera (Spion bilder)


Fritz0r

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske.

 

Syns du den er lite pen? Den ser jo ut som en helt vanlig bil. Da syns du sikkert Nye Honda Civic er stygg også da?

Elbiler før var jo synonymt med Think og lignende invalid vogner.

 

Think_electric_car.jpg

think%20car.jpg

car_photo_218103_7.jpg

 

Mmmm skjønnheter.......

Endret av Revox
Lenke til kommentar
Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske.

 

:blink:

 

Jøss, denne er jo verken stygg, kjedelig eller upraktisk i mine øyne. Utfordrende og anderledes design ja, men man kan da ikke nekte for at dette ser bra ut.

Lenke til kommentar
Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske.

 

:blink:

 

Jøss, denne er jo verken stygg, kjedelig eller upraktisk i mine øyne. Utfordrende og anderledes design ja, men man kan da ikke nekte for at dette ser bra ut.

x2

Lekreste "realistiske" hybriden jeg har sett siden Chevrolet Volt.

Lenke til kommentar
Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske.

 

:blink:

 

Jøss, denne er jo verken stygg, kjedelig eller upraktisk i mine øyne. Utfordrende og anderledes design ja, men man kan da ikke nekte for at dette ser bra ut.

Jo, det kan jeg. Jeg synes den ser helt jævlig ut. :)

Lenke til kommentar
Rett og slett lite pen. Synd alle slike "miljøvennlige" biler enten er stygge og kjedelige eller upraktiske.

 

:blink:

 

Jøss, denne er jo verken stygg, kjedelig eller upraktisk i mine øyne. Utfordrende og anderledes design ja, men man kan da ikke nekte for at dette ser bra ut.

Jo, det kan jeg. Jeg synes den ser helt jævlig ut. :)

 

Smaken er som baken sier de. Og da tenker jeg ikke på at den er delt i 2 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...