Gå til innhold

9700 Ultimate Edition - Overklokking


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg venter et Sapphire Radeon 9700 PRO "Ultimate Edition" i posten om et par dager.. Kanskje litt sent å spørre om dette, men jeg spør egentlig bare fordi jeg er så utålmodig på kortet.

 

Hvor mye kan det overklokkes, og yter det like bra som standard 9700 PRO ?

 

Jep, Takk for svar

 

- Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er et kort uten ribber dermed kan det ikke overklokkes, fest noen vifter på ribbene så er du klar for litt heftig overklokking håper jeg (så lenge kabinett tempen er grei)

 

vifter kan fetes med lim, strikk tråd prøv deg frem til det beste og ikke la viftene bråke mer enn 20db max

 

kan hende en pcivifte er noe for deg så den ikke når jeg lette men det er en radialvifte som blåser eller suger luft gjennom pciport

Lenke til kommentar
det er et kort uten ribber dermed kan det ikke overklokkes, fest noen vifter på ribbene så er du klar for litt heftig overklokking håper jeg (så lenge kabinett tempen er grei)

 

Det kortet kan klokkes helt fint uten vifter og ... Les noen reviews, de aller fleste klarer å klokke en god del uten vifter også.

Lenke til kommentar
det er et kort uten ribber dermed kan det ikke overklokkes, fest noen vifter på ribbene så er du klar for litt heftig overklokking håper jeg (så lenge kabinett tempen er grei)

 

Det kortet kan klokkes helt fint uten vifter og ... Les noen reviews, de aller fleste klarer å klokke en god del uten vifter også.

 

Kommer ann på kassa, var en her som kortet kokte hos han måtte investere i kabbiser så case tempen har mye og si samt luft temp og at det er plass rundt kortet, hvis du monterer på en vifte vil det hjelpe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...