Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør ikke dusje med andre. Redd for å få ereksjon!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Fysj med truse i dusj. Som de fleste sier her, det skyldes muslimer. Kjenner en god del gymlærere som påstår at muslimer har skapt tabu, frykt osv blant elever i dusjing -.-

 

Takk muslimer

 

I LOL at this. Hvis en muslim kommer inn i dusjen med bokser, vil da automatisk alle de norske gutta dusje med bokser også?

 

Nå får du faen meg gi deg, morsomste jeg har hørt på lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener du at en hvilken som helst gutt homofil eller hetrofil får boner dersom han stirrer på en anen penis ? Syntes ikke det gir mening i det hele tatt og kan si at jeg er et untak der. Det er ikke tegn til boner i nærheten av andre nakene menn, det har ingenting med homofobi å gjøre, bare det at peniser og nakne menn ikke aktiverer de seksuelt opphisede kretsene i hjernen, som gjør at boneren aldri blir "beordret" av underbevistheten

 

I trådstarters alder så kommer jo bonere relativt tilfeldig uavhengig av hva som gjør han opphisset, vil da anbefale å ta en runk om morningen før dagen med gym, det vil føre til at sansynligheten for at du får boner den dagen er relativt redusert

Her motsier jo du deg selv til de grader. Jeg er enig med hva du sier andre gangen, at uavhengig av legning osv osv så kan man få bennern bare det er en "seksuell" situasjon, eller man ser en naken kropp, gutt eller jente. The body works in mysterious ways, om man får bennern i dusjen så TRENGER det jo ikke ha noe med å gjøre at du står der med en gjeng nakne gutter rundt deg heller. Men homo-spørsmålet er jo alltid det første som blir stilt.

 

Var jo et badeannlegg her i Oslo ellerno som klaget over at ungdom badet i boxern, noe som gjorde at vannet ble ekstra skittent grunnet diverse stoffer som sitter igjen i en boxer etter 1 dags bruk...

Jeg ble nektet å bade med boxer under badeshortsen i et offentlig bad i Bergen. Pga hygiene. Forstår det egentlig, men er så vant med det, fra de dager jeg mistet badeshortsen når jeg stupte..

 

Det å dusje med boxer på skolen kan man vel si er vanlig i klassen min, alle guttene gjør det utenom en. Og det er meg. Går på videregående...

I min klasse har guttene funnet en enkel løsning; de dusjer ikke i det hele tatt. Og jeg går VG2. Er litt skremmende. Jeg og et par andre er de eneste som dusjer, og vi dusjer nakne.

 

 

Jeg tror de fleste 15åringer bryr seg om de blir stemplet som homo...

Det sier vel seg selv egentlig. Alle om har vært 15 år vet hvordan det er.

 

 

Fysj med truse i dusj. Som de fleste sier her, det skyldes muslimer. Kjenner en god del gymlærere som påstår at muslimer har skapt tabu, frykt osv blant elever i dusjing -.-

 

Takk muslimer

 

I LOL at this. Hvis en muslim kommer inn i dusjen med bokser, vil da automatisk alle de norske gutta dusje med bokser også?

 

Nå får du faen meg gi deg, morsomste jeg har hørt på lenge.

Synes det blir litt fordomsfullt å si at dette har noe med muslimer å gjøre. Jeg synes det er ufattelig tragisk med hijab, egen bading for kvinner osv, og alt dette, men det er noe dere må huske på. At muslimer er omskjært, så de er nok litt flaue over sitt eget utstyr. Og man trenger jo ikke være muslim for å ha boxer på seg i dusjen, det kan være mange grunner. Jeg trente med en fyr som hadde boxer på seg i dusjen en gang, han er ikke muslim men han er mørkhudet da. Så om han var ukomfortabel med å vise frem sitt monsterutstyr vet vi jo ikke ;P Men dere skal vel ha det til at det er mørkhudete sin feil dette her. Bare tull å fordele skyld på den måten.

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen jeg gikk var det utelukkende norske gutter som dusjet med bokser på. Det startet etter svømmeundervisning, der guttene hadde på seg badeshortsen i dusjen etterpå, som etter hvert ble overført til dusjing etter gymtimene.

 

Men ja, det var nok helt sikkert muslimene som startet dette fenomenet.

Lenke til kommentar
Når du nettopp har hatt gym, skal det mer til for å få den.

 

Bare gå inn rett etter gymtimen, og hvis du kjenner noe går du bare ut igjen, ikke noe problem.

 

Forøvrig er det ingen som dusjer med truse her i Trondheim.

Her i Trondheim gjør de felste det, skal jeg si deg. Skal vedde på at omtrent halvparten av ale ungdomsskoleelever gjør det, om ikke fler.

 

Ikke at jeg har ført noen statistikk, da :p Vet bare av egen/bekjenttes erfaringer.

 

 

Har forresten hørt mange som mener det er homo å dusje uten undertøy. Hvordan i alle dager trekker man den konklusjonen?

Lenke til kommentar

Ta en skikkelig "harald håndjager" på dassn før gymtimen? Godt gammelt "me, myself and irene tricks".

 

Rent sexuellt er det vel ikke noen verdensnyhet at noen kan reagere slikt, uten å være homo! Langt derfra! Men når man er 15 så er jo sånt litt sårt, og situasjonen blir bare værre.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Skjønner ikke åssen det å tenke på noe ekkelt vil hindre deg i å få stå i dusjen, once a queer always a queer.

 

Folk som dusjer med boxer/underbukse er ofte redd for at de tror pikken dems er for liten eller at de er redd for å få ståpikk som trådstarter her. Har ikke giddet å lese gjennom hele tråden men antar de fleste har sagt noe lignende.

Endret av Slettet-INkUtP
Lenke til kommentar
Når du nettopp har hatt gym, skal det mer til for å få den.

 

Bare gå inn rett etter gymtimen, og hvis du kjenner noe går du bare ut igjen, ikke noe problem.

 

Forøvrig er det ingen som dusjer med truse her i Trondheim.

Her i Trondheim gjør de felste det, skal jeg si deg. Skal vedde på at omtrent halvparten av ale ungdomsskoleelever gjør det, om ikke fler.

Nå er jeg veldig spent på hvor i all verden du bor og går på skole.

 

Kolstad? :ermm:

Lenke til kommentar

Veksla litt mellom å dusje hjemme (da vi hadde gym i siste time)/dusje på skolen da jeg var yngre og usikker. Flesteparten dusjet nakne fra barndommen og ungdomsskolen, men så ble folk mer sjenerte etterhvert.

 

Nå synes jeg det er befriende å dusje naken uten å bry seg om hva andre gutter eventuelt ville tro. Ble faktisk overraska over at to kamerater jeg svømte med her om dagen (vi studerer på universitet) ikke dusjet nakne i svømmehallen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hadde det vært i min klasse hadde det gått helt fint, kan liksom kjøre helikopter-triks midt i garderoben uten at noen hadde løftet så mye som et øyenbryn :)

 

Poenget mitt er... tror jeg... at du ikke må være så sjenert, bare sett deg ned før du går i dusjen og dra den litt mens du sier " 10'er på at jeg får den stiv på 10 napp, vedde imot?". Hadde vært stuerent her iallefall! :fun:

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Når du nettopp har hatt gym, skal det mer til for å få den.

 

Bare gå inn rett etter gymtimen, og hvis du kjenner noe går du bare ut igjen, ikke noe problem.

 

Forøvrig er det ingen som dusjer med truse her i Trondheim.

Her i Trondheim gjør de felste det, skal jeg si deg. Skal vedde på at omtrent halvparten av ale ungdomsskoleelever gjør det, om ikke fler.

Nå er jeg veldig spent på hvor i all verden du bor og går på skole.

 

Kolstad? :ermm:

Har gått på Charlottenlund. Mye mer blendahvit skole får du ikke, tror jeg.

Lenke til kommentar

Etter å ha tenkt meg nøye om, lurer jeg på om vi brukte underbukse i første klasse i dusjen - den gangen det var delt garderobe og først "jentetid i dusjen" og så "guttetid i dusjen" styrt av læreren.

 

Tror den skolen er utbedret nå, for å si det slik - og muslimene ville vel fått fnatt om det hadde vært noen - selv i første klasse på barneskolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Nja, husker iallefall at vi - her på skolen - brukte underbukse/svømmebukse når vi dusja. Var liskom litt skummelt å være naken foran andre enn mamma :p

 

Mulig det bare var her da, siden det tydeligvis er stor forskjell rundtom i landet mtp dusjekultyr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...