Gå til innhold

Noen som har en enkel måte å navigere på i Burnout Paradise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte dette til PC i dag, og selv om jeg hadde store forventninger er det så langt faktisk bedre enn jeg trodde. Når det i tillegg ser utrolig vakkert ut og flyter helt jevnt kan jeg nok få mye moro her. Men! Når jeg kjører løp tar det ikke lang tid før jeg kjører meg vill og taper. Så vidt jeg vet bør jeg følge skiltene, men hvem har tid til å lese veiskilt når man dundrer avgårde gjennom trange snarveier, hopper gjennom skilt og kjører slalom i feil kjørebane? :p

Noen som har et tips hvordan jeg i det hele tatt finner ut hvor jeg skal?

Når det er sagt presterte jeg å kjøre meg vill og tok en laaang omvei, men havnet likevel på sjetteplass (av åtte). Liker å kjøre hvor jeg vil. ;)

Og forresten, er et mulig å avslutte uten å bruke Alt - F4? Jeg spiller med gamepad og bruker ikke tastatur.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Ligg rett bak 1. mann ogm kjør ifra når du ser målskiltet, ellers må du vel inn på kartet.

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Eller bare gamble, det funker det også :)

Skrevet

Er nettopp dette jeg ikke likte med Burnout Paradise. Hadde det forrige spillet på Xbox og synes det var utrolig fett, men jeg spiller ikke bilspill for å pugge veinett. :p

Har forferdelig retningssans i tillegg så det blir mer frustrasjon enn gøy for meg når jeg svinger feil hele tida.

Skrevet

Det begynner å gå bra nå da jeg har fått mer trening. Jeg sikter mot den røde pilen på radaren, prøver å holde et øye med blinklyset og unngår ukjente snarveier da de har en tendens til å ta en U-sving og sette meg inn på banen i helt feil retning eller lede meg rett inn i en fjellvegg. :p

Har fått C-lisens og lekt meg mye online, så det går da fremover. :)

Skrevet

Vurderer dette spillet selv og prøvde demoen på PS3, men fikk litt ymre inntrykk av samme grunn som theCrow sier. Har jo ikke tenkt å pugge veinett lissom! :) Men det er vel bare det at man lærer seg veiene etterhvert, mer som i GTA.

Skrevet

Husker at jeg også tenkte slik i starten, men det blir mye enklere etterhvert som du blir mer kjent i byen. Er jo nesten litt som å flytte til en ny by og forsøke å finne frem med bil. :) Etterhvert så lærer du deg noen raske ruter til hver av de ulike målområdene, og da handler det bare om å komme seg raskest mulig fra startpunktet og inn på "ruten" man kan.

Ellers pauser man jo spillet når man går inn i kartet, slik at å det ikke er noe problem å gå inn i kartet og planlegge ruten for et lite stykke i slengen. Dette går jo så klart ikke an online, men er like vel greit for å lære seg alt i starten.

Skrevet

Hagfors forklarte det ganske bra. Du trenger bare å gi deg selv litt tid, så finner du fort frem. Kjør litt rundt, gi deg selv noen landemerker, så går det til slutt bra. Selv har jeg hatt spillet siden release på PS3, og byen kunne jeg ganske godt etter et par uker. Det er et stort minus at byen kan være overveldende, men det omtrent også det eneste minuset med hele spillet. Dessuten er det bare en barnesykdom, du vokser fort ut av den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...