Skribenten_ Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 (endret) når de nye emblemene kommer, så vil jo den eneste grunnen til at folk har spilt heroics, bli borte. så hva skjer med heroicsene da? ingen vil jo gidde å spille der. Endret 20. februar 2009 av janern21
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Man kan jo fremdeles kjøpe gear for Emblem of Heroism, dersom man eksempelvis nettopp er kommet i 80 og ikke har gear for å gå Ulduar.
Skribenten_ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Man kan jo fremdeles kjøpe gear for Emblem of Heroism, dersom man eksempelvis nettopp er kommet i 80 og ikke har gear for å gå Ulduar. oja du mener de 10% av spillerne? ok hva med de resterende 90% da?
Rippey Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 For å få shards/Frozen Orb kanskje? Selv kjører jeg ikke 5mans lenger, siden alt av upgrades for gearet mitt er i 25man raids.
John Keats Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 De kommer jo helt klart til å legge til nye ting du kan kjøpe for emblems som i TBC. Om du ikke har info som tilsier noe annet?
Hanzi. Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 når de nye emblemene kommer, så vil jo den eneste grunnen til at folk har spilt heroics, bli borte.så hva skjer med heroicsene da? ingen vil jo gidde å spille der. Har vell ikke kommet noe informasjon om at det vil bli nye emblems med 3.1? If so så vil jeg gjerne ha kilden..
Skribenten_ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 De kommer jo helt klart til å legge til nye ting du kan kjøpe for emblems som i TBC. Om du ikke har info som tilsier noe annet? men det nye tingene vil ikke være av samme kvalitet som ulduar 25 og 10 mans gear. hvem vil farme flere hundre heroism emblems, for en ussel pice of gear.
John Keats Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 De kommer jo helt klart til å legge til nye ting du kan kjøpe for emblems som i TBC. Om du ikke har info som tilsier noe annet? men det nye tingene vil ikke være av samme kvalitet som ulduar 25 og 10 mans gear. hvem vil farme flere hundre heroism emblems, for en ussel pice of gear. Vel.. idiot
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Man kan jo fremdeles kjøpe gear for Emblem of Heroism, dersom man eksempelvis nettopp er kommet i 80 og ikke har gear for å gå Ulduar. oja du mener de 10% av spillerne? ok hva med de resterende 90% da? Og det er selvfølgelig ingen som har alt-characters. Endret 20. februar 2009 av Inxs
Existence Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Kan være at man kan bytte inn de gamle emblemsene mot de nye
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Da forsvinner vel strengt tatt hele poenget med nye emblems. Endret 20. februar 2009 av Inxs
John Keats Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Kan noen venligst linke kilde? Er da virkelig 5/10 mans emblems og 25mans emblems det går i om dagen. Det naturlige er selvfølgelig å legge til nytt gear fra disse som koster fler emblems.
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Det vil komme én ny type emblem, Emblem of Conquest, som dropper i heroic Ulduar, mens det vil droppe Emblem of Valor i 10-man. Så vidt jeg har forstått. http://blue.mmo-champion.com/11/1491042278...system-faq.html Bedre kilde finner jeg ikke, men et stykke nedi der står det: - it won't be quite as easy to get deadly items via emblems of conquest as hateful items currently are via emblems of valor *Edit: Kanskje jeg misforstod posten din når jeg tenker meg om. Du er vel muligens klar over at Emblem of Conquest kommer. Det hadde dog vært rart om det kom nytt gear med Ulduar level til Emblem of Heroism når disse ikke dropper i Ulduar. Da forsvinner jo også litt av meningen. Endret 20. februar 2009 av Inxs
Leoron Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Heroics blir vel sikkert kjørt av alts, folk som farmer achievements og selvfølgelig folk under levling. Personlig synes jeg det er bra at jeg slipper å gjøre samme heroics som jeg nå har gjort lenge nok.
Rippey Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Heroics blir vel sikkert kjørt av alts, folk som farmer achievements og selvfølgelig folk under levling. Personlig synes jeg det er bra at jeg slipper å gjøre samme heroics som jeg nå har gjort lenge nok. Du må være 80 for å gå heroics.
PSV Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 De kommer jo helt klart til å legge til nye ting du kan kjøpe for emblems som i TBC. Om du ikke har info som tilsier noe annet? Har ikke noen kilder, men var det ikke Blizzard som sa at de ville bevege seg bort fra dette med tanke på all sytinga over BT-kvalitet items fra Badges of Justice i TBC? Har også lurt en stund på hva som kommer til å skje med heroics, håper jo selvfølgelig på nye heroics, men med tanke på at det kun har skjedd én gang ever, så tviler jeg.
John Keats Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 I så fall en grusom dobbeltmoral om de ikke gir kvalitets-ting fra badges siden man må jobbe for gearet for så å lage content som gud og hvermann kan gjøre i blinde med henda bundet på beina. Se separat tråd for diskusjon.
Skribenten_ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Det er ingen som vil farme heroism emblems, nå som itemsene ikke lenger står i stil med hva som dropper i ulduar 10 og 25 mann. Det er greit at man har alter osv som kanskje kjører heroics i ny og ne, men man kan ikke sammenligne alts med mains. Dersom forholdet skal være det samme, så må alle på serveren logge på alten sin. Men siden kanskje 1 av 10 til enhver tid spiller på alten sin, så blir det svært mye vannskeligere å finne en gruppe. Men vis eneste grunn til at man farmer heroics er achivements, ja da er det pokker ikke hvert det lenger. jeg håper de gjør noe med heroicsene, for jeg syns det hadde vært litt leit dersom vi allerede i patch 3.1 mister morroa med a spille heroics. Hadde forstått dersom det var patch 3.9 liksom men men.... vi får vente å se.
tflovik Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 (endret) De kunne jo ha stappa inn en ekstra boss i hver heroic som ga litt bedre loot enn vanlig. Også burde denne bossen også være vanskeligere. Endret 23. februar 2009 av Wowaddict
gamer73 Skrevet 23. februar 2009 Skrevet 23. februar 2009 ja dumt det der med heroics... Selv har jeg vel egentlig sluttet å samle på embelms of heroism selv før jeg har skaffet meg det gearet som man kan få derfra. Joda...gearet der er bedre enn jeg har, men...når man vet at emblems of valor gir bedre gear så gidder ikke jeg samle på heroism hehe. Utfordringen er som alltid å lure seg med på pug raids for å skaffe seg achivement som igjen gir innpass til flere 25 mans pugs:) Har enda ikke helt klart å lure meg med på et 25 mans nax...men nå er guilden der så kanskje jeg klarer å lure meg med der for å få achievment...men guildet er jo dårligere enn dem fleste nax-pugs så dette kan jo ta sin tid hehe... Jaja...thank god vi kan kjøpe en god del av nax epic 25 mans gear:) Har allerede boots innkjøpt fra AH:) Og neste som skal kjøpes er hansker....Så om man ikek er med i et godt guild så kan man farme/kjøpe seg bra gear:) Dette liker jeg godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå