Gå til innhold

New York caps


Nash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Like teit som alle som har som kjøpt UCLA gensere fra bikbok. Men siden du tydeligvis er inn i amerikansk baseball, så anbefaler jeg Boston white sox som er mye kulere.

http://images.google.no/images?q=boston%20...l=no&tab=wi

 

Vet ikke om du snakket til meg eller trådstater, men kan påpeke at det ikke fins noe Boston White Sox... Det finnes derimot en Boston RED Sox, og en CHICAGO White Sox. Og jeg kommer aldri til å heie på noen av de.

Lenke til kommentar
Mente red sox.

 

Haha. Jeg har fått med meg dette med at det plutselig har blitt veldig in å være Red Sox fan. Red Sox er i min mening det mest hyklerske laget i ligaen, og jeg kan love deg at det er det siste laget jeg kommer til å heie på. Blir Cubs-fan (og de suger), før jeg blir Red Sox-fan.

Lenke til kommentar

De har alltid vært underdogs og det ble med det faktum at de vant world series i 2004 at folk skjønte at det laget var noe å være stolt over. Og igjen så klarte de å gjenta bragden i 2007.

 

Men jeg er Boston fan pga bo/studie/jobbet der, dessverre så fikk jeg aldri med meg en kamp der av underlige grunner, ironisk nok at jeg bodde 10min fra stadion deres fenway park.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...