Gå til innhold

Hva synes dere om denne saken (Riks tv kundeservice)


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har hatt riks tv nå i litt over ett år og bindingstiden min har gått ut. Tenkte derfor jeg skal investere i PVR dekoder. Jeg blei veldig overrasket da jeg ringte kundeservicen og fikk beskjed om at det IKKE var mulig å binde seg for nye 12 måneder og få tuneren til 2999,-

 

Hva er dette for noe tull?? Jeg må derfor SI opp mitt nåværene abb for så å bestille på nytt. Dette er jo helt bak mål. I tilegg har dem 1 måned oppsigelse inneværene måned. Dvs at om jeg sier opp nå får jeg ikke bestilt nytt abb før 1. april.

 

Tenk om man måtte si opp sitt nåværene abb for å bestille nytt ett i mobilverdenen. Høres jo heelt merkelig ut dette.

 

Jeg tenkte at jeg i tilegg skal ha det abb jeg nå har og grundigtuneren min på soverommet. Og at dette da skal bli abb nr 2.

 

Det fikk dem heller ikke gjort. Det aktive abb får dem ikke satt som nr 2 hvis jeg bestiller nytt. Da er det det abb jeg nå bestiller som MÅ stå som nr 1 abb

 

Dettte er det verste jeg har hørt..hehe

 

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, blei faktisk oppringt av rikstv nå. og han duden jeg snakka med da sa jeg kunne få den pvr dekoderen til 2999 likevel. også ordner han slik at det abb jeg nå allerede har blir som nr2 abb til 70% avslag;)

 

jaja, ikke vet jeg hva som skjedde...jeg sendte dem jo en mail og lurte på om det var riktig det jeg fikk vite:)

 

men da ordna det seg værtfall for meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...