Gå til innhold

Nytt parti vil islamisere Oslo og Norge (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les litt på islam.no. Virker som mange er positive.

Når jeg tittet på Islam.no, virket det som om folk var ganske negative til LIP. Ja, det var en som var positiv, men ellers var folk negative.

 

Det er enda godt.

 

LIP kommer ikke til og bli store uansett, de satser på småsaker som billigere reiser til pakistan, det er latterlig og viser at de ikke akkurat har en plan for Norge, og saker som vil forbedre landet, jeg tror dette havner i samme kategori som piratpartiet altså et bagatellparti.

Lenke til kommentar
Bra innlegg evillaeader360 ;)

 

Har ikke noe i mot partiet, men det er mye der som ikke henger på greip, selv om jeg er enig i noen punkter.

 

Joda, beklager at jeg skrev så magert. Har tentamen/eksamensperiode akkurat nå, så tid har jeg ikke så mye av! :) Noen av deres punkter er ok, men det meste appellerer bare til en liten gruppe (pakistanere), skal de få større oppslutning må de kvitte seg med trangsynheten.

 

De har vel lyst til å få med flest pakistanere (generelt 1. generasjons innvandrere), få økt oppslutning hos dere, danne et medlemsavgift og til slutt tjene på det. Vil nok tro at de fleste 2. generasjonsinnvandrere vil se på dette partiet med kritiske blikk ;).

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
jeg tror dette havner i samme kategori som piratpartiet altså et bagatellparti.

Det finnes mange enkeltsakspartier (slik som piratpartiet) som ikke er bagatellpartier. De kalles vippepartier, og går inn for å komme i "vippeposisjon", slik at de kan inngå avtaler med større partier om gjensidig støtte. "Støtter dere oss i vår sak, støtter vi dere i regjering". Dermed kan et lite enkeltsaksparti akkurat over sperregrensen på fire prosent få over halvaprten av stortinget med seg og få stemt igjennom sin sak, selv om det store flertallet egentlig var imot. Politikk på sitt beste :)

 

Dette partiet er derimot ikke et vippeparti, siden alle andre partier vil holde seg langt unna dem. Trolleparti er nok mer dekkende.

Lenke til kommentar
Hvem er "de"? Hvis man forbyr islamisering, bør man vel forby KrF og andre lumske blandinger av politikk og religion òg?

Jau, kan vel si meg enig i det :D

Religion & politikk er to vidt forskjellige ting.

 

Vi er av et kristent land, KRF har mer rett til å være her en islamiseringspolitikken.

 

Siden vi "alltid" har vert "X" så skal vi alltid være "X" selv om et alternativ "Y" er bedre?

 

her er ikke "Y" islam, men kan være hva som heldst.

 

Jeg mener vi skal være et fritt land, når det kommer til religion også, ingen statsreligion har vært det beste!

 

Edit:

@Evilleader: det var ikke innlegget ditt som ikke hang på greip altså det var politikken til LIP, hvis du missforsto :)

Endret av SVD
Lenke til kommentar
Vi er av et kristent land, KRF har mer rett til å være her en islamiseringspolitikken.

Så sant, så sant..

Selv om jeg er religionsnøytral, altså verken har religion eller er atheist,

så vil jeg så desidert til de grader mye gjerne har et kristent Norge, enn at vi

alle skal springe rundt og rope Allah.

Lenke til kommentar
Vi er av et kristent land, KRF har mer rett til å være her en islamiseringspolitikken.

Så sant, så sant..

Selv om jeg er religionsnøytral, altså verken har religion eller er atheist,

så vil jeg så desidert til de grader mye gjerne har et kristent Norge, enn at vi

alle skal springe rundt og rope Allah.

 

Løper vel ikke rundt og roper Allah om du er muslim? :roll:

Lenke til kommentar
Dette trollepartiet passer òg perfekt som bensin på bålet i disse snikislamiseringstider.

Får nesten lyst til å leke konspirasjonsgalning og spekulere i om FrP sponser partiet, med penger under bordet.

 

 

Neppe. Dette er vel heller en ren gavepakke til FrP.

ILP kommer ikke til å fenge mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...