Gå til innhold

hjelp til skytespill for nybegynnere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..Portal? Det er et første persons.. ting. (Kjøp det sammen med Half Life 2, så er debatten over :p)

 

..Hvis du på liv og død skal spille noe voldelig, så synes jeg "Dark Messiah of Might and Magic" var veldig bra. Det var altfor kort (les: bare ti femten timer), hadde minimale rollespill- elementer (du kan bare modifisere hva du vil legge vekt på - klassen er den samme), har ingen strategi- elementer å snakke om, og manglet sidevis med dialog og poetisk svaiende fortellinger. Så det bombet selvsagt fullstendig i forhold til folk som likte Might and Magic.

 

Men for folk som liker et action- eventyr med noen scriptede sekvenser, interessant level- design, artig skrevet historie, litt rollespill- aktig gameplay... og setter pris på å kunne gjøre et par valg i løpet av spillet (bokstavelig talt.. to valg).. så er det et godt spill. Dessuten kan du kappe hodet av Orkene i sakte film.

Lenke til kommentar

jeg har nå prøvd ut LEFT 4 DEAD. og jeg må bare si.. dere som ikke har prøvd det MÅ bare prøve det ut..

selv for meg som ikke er superflink klarte dette..

og jeg klarte og imponerer kjæresten min, han trodde nemelig jeg skulle gi opp fort. noe som jeg pleier og gjøre.. men ikke denne gang nei :D

Lenke til kommentar
Serious Sam 1 og 2 ;) Verdens mest undervurderte spillserie. Alle med respekt for sin egen spillehistorie har prøvd disse spillene :p

 

<a href="http://images.google.no/images?rlz=1C1GGLS...=5&ct=title" target="_blank" rel="nofollow">http://images.google.no/images?rlz=1C1GGLS...=5&ct=title</a>

 

lurer faktisk på om de er det typen min spilte den ene gangen :p skal høre med han

 

Det er mye humor i disse spillene, begynn med ener`n - den er legendarisk ;)

Lenke til kommentar

hehe nei jeg lasta det først og fremst ned for å sjekke om det funka på dataen min. men kjæresten min er ivrig L4D spiller.. og han spiller gjerne versus modus eller noe sånt.. og spiller online med sine venner.. ser morsomt ut.. men tror ikke jeg er flink nok til det enda :p tenkte jeg skulle kjøpe meg det når jeg får penger

Lenke til kommentar
hehe nei jeg lasta det først og fremst ned for å sjekke om det funka på dataen min. men kjæresten min er ivrig L4D spiller.. og han spiller gjerne versus modus eller noe sånt.. og spiller online med sine venner.. ser morsomt ut.. men tror ikke jeg er flink nok til det enda :p tenkte jeg skulle kjøpe meg det når jeg får penger

 

Du må ikke tenke på om du er flink nok eller ikke, med mindre de ikke har noe imot det så burde du bli med. Jeg har nå alltid ment at man lærer mest av å spille mot/med folk som er flinkere enn seg selv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...