Gå til innhold

Ny voks, "wet look"?


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid brukt Renati strong hold, men følte det ble litt vanskelig å få stylet håret skikkelig når det ble litt lengde på håret. Jeg har ikke noe særlig langt hår, men synes det er for vanskelig/tidskrevende å bruke strong hold. Jeg gikk derfor over til Renati Rock Hard, noe som fungerte veldig greit å style, men det ser helt dumt ut, pga den tørre looken. Jeg har også prøvd ID-hair med svart lokk. Den var ikke noe særlig heller, syntes jeg.

 

Det jeg kanskje burde prøve er vel en slags gelè ? Forslag til hva jeg bør bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker selv Renati, men, hvordan kan H&M voksen være så fæl mot håret? Er den giftig eller no?

Kan feks tørke ut håret, evt så kan den irritere hodebunnen. Man kan ofte lett få kviser i pannen ol ved å bruke en dårlig voks. Vet ikke om det gjeller den fra H&M da.

 

Har brukt H&M i et halvt år nå og er kvisefri. Har slitt en del med kviser og slet mer med det ved bruk av ID og Renati. Sliter ikke med flass og tørr hodebunn, ikke tørt hår(dusjer hver dag) og ikke tap av hår. Men igjen, alt er individuelt og wax fungerer ulikt i ulike typer hår.

Lenke til kommentar

Bryllkrem er absolutt ikke til å anbefale om du er så redd for håret ditt.

 

Ehm, bryllkrem er grisefett, utrolig vanskelig å vaske ut. Har prøvd.

 

Herregud, dere alle sammen høres ut som noen rompedaskere. Hva så om det er dry eller fry, eller cum sleik. Håret ser faktisk utrolig godt ut uansett hvilken gel, paste, wox, cum du bruker, det handler bare om å klare og utnytte det en har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...