Gå til innhold

Hva heter dette spillet?


Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg husker jeg hadde et spill jeg likte for ei stund siden men jeg klarte å miste det. Husker desverre veldig lite av det. Husker det var et skytespill, og jet tror tittelen kanskje var AGI eller noe.. det var ihvertfall en del av tittelen.

 

Noen som kanskje vet hva jeg snakker no og hvor jeg kan finne det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke peiling på hvilket spill det kan være(hadde veldig lite å gå ut i fra). Jeg googlet AGI fikk masse treff, men ingen jeg tror har noe å gjøre med spillet ditt å gjøre.... Så hvis jeg ikke får mer å gå etter så aner jeg ikke.

Beklager :)

 

Takk alikavell:) husker dessverre altfor lite og har prøvd å lete etter det men finner det ikke:/ synd..

Lenke til kommentar

Ahh..project IGI..en av mine tidlige PC-spill opplevelser. Også spillet der AI'n var så stokke peise lobotomert at man kunne sikte på 2 vakter som sto og snakket med sniperrifle, zoome inn på hodet til en av dem, skyte ham, mens den andre vakta bare sto og gjorde ingenting og lata som han ikke så det.

 

Og spillet der vakter kunne spawne inni ei lita hytte, og man kunne ligge på avstand og skyte dem en og en, selv om det lå en HAUG med lik rett utfor døra sprang hver eneste en midt inn i siktet mitt. Og det stoppet aldri å spawne før man gikk forbi et visst punkt, så den bittelille hytta hadde liksom plass til hundrevis av svære mannfolk. Med våpen. Må ha vært trangt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...