Quattro7 Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hei, Har lest mange tråder om grafikkproblemer i GTA IV. Finner derimot ingen patcher som jeg ser er mot dette. Er det noen som vet hvor jeg kan finne patchen, eller hva som må gjøres for å forbedre det? Selv på laveste grafikkinstillinger lagger spillet. Eller er problemet at jeg har for dårlig system? Se signaturen. Endret 17. februar 2009 av Quattro7
Windoge Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Det finnes spill med patcher som optimaliserer slik at spill går glattere på enkelte maskiner, men det som regel ikke snakk om enorm forbedring av ytelsen. I mange tilfeller er det snakk om å oppdatere skjermkortdriverne til de absolutt nyeste, eventuelt oppgradere maskinvaren på PC-en din.
GA Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Har du en cracket versjon av spillet? For med de spesifikasjonene skal du kunne spille det på helt ok innstillinger...
Windoge Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Har du en cracket versjon av spillet? For med de spesifikasjonene skal du kunne spille det på helt ok innstillinger... Nedlastet/cracket utgave eller ikke, det burde ikke ha noe å si med tanke på dette problemet.
Suder Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Har du en cracket versjon av spillet? For med de spesifikasjonene skal du kunne spille det på helt ok innstillinger... Nedlastet/cracket utgave eller ikke, det burde ikke ha noe å si med tanke på dette problemet. Har du gta skjermkort driveren installert på PCen? Hakkr hos meg hvis jeg ikke bruker den og heller bruker den nyeste driveren.
Quattro7 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Nei, jeg har lånt GTA-cden fra en bekjent, men lagt inn securom-bypass sånn at jeg slipper å ha cd'en hans i når jeg skal spille, men jeg har ikke rørt GTAIV.exe, bare erstattet lauchgtaiv.exe. Legger ved et bilde: Se på skyggen til lyktestolpen. Den er prikkete i kantene. Det er skyggen som er på bakken foran bilen også. Ser du nøye på bilens kanter er den også det. HVA er det? Hvordan ordner jeg det?
Hrodebert Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Nedlastet/cracket utgave eller ikke, det burde ikke ha noe å si med tanke på dette problemet. Ikke på problemet, men det har noe å si for om forumet kan hjelpe eller ikke. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 18. februar 2009 av roberteh
kjermy Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Du ordner det med å stille opp grafikken, men om det hakker fra før, er det ikke så lurt...
Quattro7 Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Skrevet 19. februar 2009 (endret) Kjørte opp all grafikk, og view distance og det der på fullt. De stygge skyggene var der fortsatt, og det begynte å hakke litt. Satt prosessoren i Turbo (372 mhz +), hakkingen forsvant. Skrudde av "shadow density" til 0, de stygge skyggene forsvant. edit; så kom sola, og de stygge skyggene kom igjen. Endret 19. februar 2009 av Quattro7
Windoge Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Nedlastet/cracket utgave eller ikke, det burde ikke ha noe å si med tanke på dette problemet. Ikke på problemet, men det har noe å si for om forumet kan hjelpe eller ikke. Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Men man kan ikke spørre folk i samtlige tråder om spillet er nedlastet eller piratkopiert når problemet ikke er relevant. Forstår jo at folk stiller seg skeptisk når folk lader tråder som "CD-rommen kan ikke lese CD-en", men ikke problemer med grafikken.
GA Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg spurte om spillet var cracket her fordi det faktisk er "innebygget" en del bugs fra Rockstar som dukker opp når folk cracker. Har selv spillet, la det inn og spilte med ganske høye innstillinger osv, så la jeg inn "no-dvd crack" for å slippe å finne frem plata hver gang og plutselig hakket det noe sinnsykt... Endret 6. mars 2009 av GA
Solav Skrevet 7. mars 2009 Skrevet 7. mars 2009 Den prikkete skyggen er slik grafikkmotoren rendrer skygger i spillet, og slik det er ment å være. På høyere innstillinger blir den bedre, men fortsatt prikkete og "stygg". Jeg har vendt meg til den, men spilte i starten med blur effekten på (default P knappen?) for å slippe den, har vendt meg til det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå