mnemic Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Nå skjønner jeg ingeting, alle reviews som jeg har sett på youtube av denne mobilen har en svart theme/panel/look whatever, som ser mye stiligere ut og mer praktisk ut enn min. For jeg har en kjedelig grønn en, klarer ikke å forklare noe mer enn det. Spørsmålet er da; hvordan endrer jeg dette? Endret 17. februar 2009 av mnemic
GbNoR Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Start-->Innstillinger-->I dag-->"merk" Htc Black Trykk så på Elementer, som står lengre nede på samme side, og scroll ned og påse at det er avhuket foran TouchFlo 3D.
mnemic Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Skrevet 17. februar 2009 Start-->Innstillinger-->I dag-->"merk" Htc Black Trykk så på Elementer, som står lengre nede på samme side, og scroll ned og påse at det er avhuket foran TouchFlo 3D. Takker så mye! Men på elementer står det ikke TouchFlo 3D desverre, det betyr vel at jeg ikke har den da, går jeg ut i fra...
Acyl Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Prøv å ta en hard reset, det løser ofte dette problemet. Det sletter dog alt som er på telefonen, så ta backup! Hard reset på Diamond tar du ved å holde inne volum ned, av/på knappen og acceptknappen(den runde i midten under skjermen) såvidt jeg husker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå