Gå til innhold

[Løst]Noen som er interessert i en Fifa 09 klubb?

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte å starte opp min egen Fifa klubb ettersom eg ikke gidder å spille en mot en online for alltid heller..Og let's face it,Fifa er kjekkest sammen med andre.

Men må lodde stemningen her inne for å høre om folk er keen på det.

SÅ bare skriv deg ned her med din erfaring med Fifa, hvilken posisjon du trives best i og når du er ledig for spilling, vi trenger aktive spillere, men er ikke dermed sagt at du skal sitte pal 24/7 med Fifa. ;)

Så da får folk bare skrive seg opp (eller ned) så ser vi hva det blir til :D

Edit:Denne tråden er IKKE den endelige tråden for laget, vi lager en ny tråd når/viss vi får nok spillere :)

Endret av LunaticFanatic
Emnetittel
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I'll Join! :D

EDIT: Har du venner/bekjente som spiller spillet på PS3, spørr dem også så kan vi bli flere i starten.. Har du mikk btw? :)

Endret av BaltusBrun
Skrevet

Ok, Jeg vil spille spiss (funker også som forsvar!) Jeg er ganske god i FIFA med lang erfaring fra de andre spillene. Også må jeg si at du er united fan men hvis det er det laget vi skal spille med så, no way! :p

Skrevet

Uansett hvilket lag vi velger så blir nok ikke alle fornøyd uansett, så om det blir United eller Bodø-Glimt for den del gjenstår å se.

Men OM det blir United så regner eg med at folk kan være så voksne å "klare" å spille med feks United. :)

Skrevet

Er ledig de fleste dagene fra kl 15:00. Pleier å spille flanke og beck. Har ikke spilt så mye 09, men fra fifa 04 til fifa 08 så har jeg ganske god erfaring.

PSN: HAUKAASEN_94

MSN: [email protected]

er borte fra nå til søndag til neste søndag..

Skrevet

Heisann!

Jeg er muligens interessert i å være med på å starte en ny klubb. Jeg har god erfaring i fifa etter mange år med spilling, men er ikke spesielt erfaren i BAP- modusen ennå. Kjenner jeg meg selv kommer dette etterhvert...

Jeg er ledig store deler av uken da jeg har ganske så fri treningsplan. Er helst med senere enn 6 om ettermiddagen i ukedagene.

Jeg håndterer best de offensive plassene på banen, helst ving eller offensiv midtbane.

Håper du får istand et lag :)

PSN: sprolauk

MSN: Kan sende PM om jeg blir med;)

Skrevet

Flott med så mange inntreserte! Jeg tror nok LunaticFanatic poster alle tider o.s.v. i Lag tåden som kommer til å bli opprettet. Kansje vi burde finne et navn, som alle kan være med på å bestemme? :)

Skrevet

Herlig.

Da er vi verfall 4, plass til enda flere. Bare å melde seg på ;)

Lagnavn, posisjoner osv kommer vi tilbake til når vi lager den endelige tråden.

@Rebbern, skal adde deg på PSN og msn kan du bare sende på PM til meg :)

Skrevet (endret)

Medlemsliste! :new_woot:

- LunaticFanatic | PSN: LunaticFanatic | MSN: [email protected]

- BaltusBrun | PSN: Triumphy | MSN: [email protected]

- REBBERN | PSN: sprolauk | m-reb(og resten av brukernavnet hans)@live.no

- Manu333 | PSN: HAUKAASEN_94 | MSN: [email protected]

- Icef | PSN: Icef | MSN: [email protected]

- QneX | PSN: QneX | MSN: Adressen er sensurert :p

- Perry| PSN: perry1438 | MSN: [email protected]

Venter på flere medlemmer! :D

Endret av BaltusBrun
Skrevet (endret)

Jeg blir gjerne med. Ser at laget begynner og bli fullt, så jeg får vel bare ta til takke med en av possisjonene som er ledige. Mestrer de fleste possisjoner rimleig greit, selv om de offensive kvalitetene er bedre enn de defensive.

PSN: steen_jadd

MSN: [email protected]

Er som regel tilgjengelig for spilling ettermiddager etter kl. 17:00

Endret av steen_jadd
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Stenges etter trådstarters ønske.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...