Wæsp Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hei, Har en lvl 15 Undead Rogue, med to daggers.. Hvordan kan ejg få disse til å lyse f.eks oransje? Ser folk i lvl 10 som har sverd som lyser, daggers som lyser osv, hvordan er dette mulig? Noen som har en step by step guide?
564215 Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det kalles enchanting. Jeg kan ikke gi deg noen gode tips for enchanting her og nå, ettersom jeg ikke lenger spiller wow, men her er i allefall en guide: http://www.wow-professions.com/wowguides/w...ting-guide.html Det hjelper sikkert ikke så mye, men du kan prøve å søke på "enchanting guide wow" på google, for å finne mer info.
564215 Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Sorry Her: http://www.wowwiki.com/Enchanting Der står det nok bedre forklart.
Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hei, Har en lvl 15 Undead Rogue, med to daggers.. Hvordan kan ejg få disse til å lyse f.eks oransje? Ser folk i lvl 10 som har sverd som lyser, daggers som lyser osv, hvordan er dette mulig? Noen som har en step by step guide? Dette er som sagt en enchanter som kan lage til deg. Ved hjelp av at du gir han de tingene han trenger for å lage det eller at du betaler han gold for at han skal lage det for deg. Vist dette er din første character kan det vere litt vanskligere å få tak i slike enchants fordi noen mats kan vere litt dyre. Og vist du enda bare er level 15 tipper jeg på at du ikke har så mye gold. Det har blitt en populær hobby å skaffe dyre enchants og burke desse på altene/ bankene sine. Er vell bare mange gjør for gøy:)
Cpt Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Han kan få seg enchanten minor beastslayer , billig enchant med rød glow, mange nybegynnere(deriblant meg selv en gang i tiden) som går for denne, rett og slett fordi den er billig og lyser rødt Endret 17. februar 2009 av Cpt
Hanzi. Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Ja hadde nesten glømt den:p Husker det var så stort å få tak i når jeg først levlet til 60 pre-tbc:D
Cpt Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Samme her, følte meg skikkelig stilig på paladinen min, som da var den første jeg lvlet til 60. Fartet rundt i redridge med one-hander som var enchantet med beastslayer, et skjold og holy specc Noobtimes FTW!
Hel Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Du kan kjøpe en Scroll of Weapon Enchant Fiery Weapon på auksjonshuset for ca 45 gull. Den enchanten overfører du selv til våpenet ditt og det vil få våpenet til å brenne. Effekten vil og øke skaden du gjør i melee en del. Så spørs det om du har 45 gull til overs Jeg støtter ellers forslaget over om beastslaying. Billig og stilig. Skal du levle opp er det kanskje ikke nødvendig med dyre enchants. Du skifter våpen ganske ofte i starten.
Cpt Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Ja det er det som er, når man lvler så bytter man våpen såpass ofte at det er ikke vits med enchants i det hele tatt. Med mindre du får et blått bra våpen fra en instance, da ville i alle fall jeg spedd på med beastslayer, men ikke noe dyrere, men så er jeg ganske gjerrig in-game
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå