Gå til innhold

Hva kjøper du? DVD eller blu-ray?

Jo Are

Hvilket filmformat kjøper du?  

198 stemmer

1. 1. .

• DVD
      88
    • Blu-ray
      74
    • Laster ned
      37
    • Kjøper/ser ikke film
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper mest DVD'er siden det er mange filmer/serier som ikke finnes på Blu-ray. Kjøper bare de filmene jeg virkelig elsker på Blu-ray.

Er også mye mer fristende å kjøpe 4 gode DVD-filmer til en billig penge, enn å kjøpe èn Blu-ray film...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke såå dyrt for blu-ray om man gidder lete litt etter tilbud. Betaler sjeldent mer enn 130-140kr per film.

Synes det er for dyrt jeg, når man lett kan finne dvd'er til 60 kroner og mindre.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Har aldri vurdert å kjøpe Blu-ray, ettersom eg ikkje har Blu-ray avspelar og føler at DVD held i massevis enda. :)

Edit: + prisen!

Endret av Bikkebakke
Skrevet

Hadde kjøpt TV og Blurayspiller hadde jeg hatt råd. Prøver å kutte ned DVD-kjøpene og heller spare perlene til jeg får råd til å nyte de på blu ray, men for det første er det vanskelig å ikke kjøpe film på DVD når jeg finner en jeg liker (som vil si at jeg ikke sparer mye uansett) og for det andre så blir det en god stund til jeg får råd til lyd og bilde i den kvaliteten som jeg krever for og investere. Vi snakker 5-sifra.

Skrevet (endret)

For det meste Blu-ray jeg har kjøpt siden jeg fikk spilleren, er oppi 98 filmer. Kjøper også noen dvder, filmer som ikke er på BD eller gode tilbud :)

Endret av Cortese
Skrevet
covrene er utrolig stygge.

Jepp sliter med det jeg også, er et helvete å sitte å glo på de coverene når filmen snurer i bakgrunnen, bråker og ødelegger opplevelsen når jeg titter på coveret.

Skrevet

Foreløpig i dvd, da blu-ray er såpass enn vanlig dvd enkelte plasser. Har blu-ray-spiller på pc'en, men har ikke blu-ray-spiller hjemme, så da velger jeg dvd også av den grunn, gidder ikke å se film på pc (og ikke har jeg ork til å koble pc'en til tv'en heller). :p

Skrevet
covrene er utrolig stygge.

Jepp sliter med det jeg også, er et helvete å sitte å glo på de coverene når filmen snurer i bakgrunnen, bråker og ødelegger opplevelsen når jeg titter på coveret.

Nettopp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...