TheCatIsALie Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Beklager hvis dette ikke er lov men: Der jeg bor har vi 16megabit linje, vi får 8000, hvordan bytter man ut linja? Hvis det hjelper..
ReGaiN Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Skrevet 17. februar 2009 Det er det som står på rutersiden DSL-forbindelsen er nede. Sjekk at ruteren er korrekt tilkoblet. Studér installasjonsveiledningen hvis problemet vedvarer.
TheGizmo Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Det er det som står på rutersiden DSL-forbindelsen er nede. Sjekk at ruteren er korrekt tilkoblet. Studér installasjonsveiledningen hvis problemet vedvarer. Og hva sier NGT på telefonen?
ReGaiN Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Skrevet 17. februar 2009 de skulle sende en mail når de fikk feilsøkt nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå