Gå til innhold

Formel 1 på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også pleid å sett F1 på RTL. Men den kanalen forsvant når jeg flyttet hjemmefra. Dessuten jobber jeg ofte på søndager så jeg trenger noe der jeg kan se det når jeg vil.

 

Har ikke tester ut watchlivef1.com. Når jeg får script error etter at jeg har tastet inn kredittkotet sier jeg ellers takk.

 

Nett TV henger skikkelig etter ass :( Få ræva i giv!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det er jo sant, men det får man bare tåle. :)

 

Savner "gamledager" med John Watson og Ben Edwards på Eurosport. Det var kvalitetssendinger! Som tidligere f1 fører hadde Watson uvanlig god innsikt, og hadde også god kontakt med miljøet slik at de hadde god og relevant informasjon om ting som skjedde i og forrut for løpet.

 

Fryker at jeg må ty til torrents jeg og. Betaler ikke 220 pr mnd for pakken canal digital har på de aktuelle kanalene. Får i det minste HD da, selv om det ikke blir live...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Kan anbefale BBC sine sendinger. Tror de har en interaktiv tjeneste på sine sider som kan brukes. Har ikke testet selv, men de snakker stadig om det i sendingene.

 

Kommentatorene hos BBC er etter min mening i særklasse. Nekter å se Formel 1 hos noen andre. Med 45 min "Pre-race buildup" før løpet, blir det festkveld hver løpshelg..:) Superbra stemning og gode analyser, og Martin Brundle sin "grid walk" må bare oppleves. Den mannen er bare helt rå med mikrofonen... hehe

 

Vil ha BBC2 Sport på Get-kabel..:)

Lenke til kommentar

Kan anbefale BBC sine sendinger. Tror de har en interaktiv tjeneste på sine sider som kan brukes. Har ikke testet selv, men de snakker stadig om det i sendingene.

 

Kommentatorene hos BBC er etter min mening i særklasse. Nekter å se Formel 1 hos noen andre. Med 45 min "Pre-race buildup" før løpet, blir det festkveld hver løpshelg..:) Superbra stemning og gode analyser, og Martin Brundle sin "grid walk" må bare oppleves. Den mannen er bare helt rå med mikrofonen... hehe

 

Vil ha BBC2 Sport på Get-kabel..:)

Så enig, ser fredags practise1+2, qualifying og race hver raceweekend \o/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg kom over ukvpn som ser ganske ulumsk ut, men som faktisk fungerer, er billig og har god live kundeservice. Har betalt for tjenesten i 1 måned og ser f1 på bbc iplayer nå :)

 

Du betaler for x antall måneder, installerer ønsket/anbefalt klient, kobler til (alt går over 1gbit link, så ingen lagg!) og rett til bbc iplayer! Var litt skeptisk da jeg ikke måtte registrere meg noe sted, men brukernavn og slikt får du på epost, så no worries :)

 

edit: practice får du ikke se live, kun lyd da det er Radio 5 som kommenterer, men du kan se de etter de er ferdige. Kvalifisering og løp kan du se live! Litt dårlig bildekvalitet men lydkvaliteten er glimrende på livesendingene.

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...