Fred7555 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hei, jeg har noen problemer med å sjekke HDD'en med S.M.A.R.T. i speedfan. Ikke at jeg tror at det er noen problemer (HD Tune sier at alt er fint), men hadde lyst til å sjekke. Her er et bilde hva som er der: (Klikk på bilde for å få det større) (hjelper ikke å ta på pilen ved siden av det blå feltet heller) Og mens jeg snakker om speedfan, skal ikke den kunne styre viftene i PC'en? Jeg har et Antec P182, med 3 standard vifter i, og en standard Intel E8400-vifte, men den eneste Speedfan kan styre, er CPU-viften Her er bilde av det: (Klikk på bilde for å få det større) Skal ikke Speedfan kunne styre alle viftene, eller er det jeg som tar helt feil her? Takker for all god hjelp
Opelduude Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Last ned Rivatuner. Mye bedre og enklere i bruk.
Fred7555 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 Og Rivatuner er en funksjon for å sjekke harddisken....?
Bludd Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Re: viftestyring, hvis Speedfan skal kunne styre viftene så må viftene være koblet til hovedkortet (ikke bare strømforsyningen) eller en viftekontroller.
Fred7555 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 (endret) Alle viftene går til hovedkortet via en rød/sort-ledning, og 2 av er tilkoblet til en viftekontroll som står i kabinnettet (standard) Mener den som står "støpt i" bak kabinettet, så litt tungvindt å gå under bordet for å stille viftene Endret 14. februar 2009 av Fred7555
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå